Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΨΑΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΟΔΑ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

fish

Σύμφωνα με μία νέα επιστημονική μελέτη Αμερικανών επιστημόνων οι γυναίκες που καταναλώνουν ψάρι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν πολύποδες στο έντερο.

Η έρευνα δεν αποδεικνύει πως η κατανάλωση ψαριών προστατεύει από τους πολύποδες, αλλά «αυξάνει την πεποίθησή μας πως κάτι υπάρχει εδώ», δήλωσε ο Δρ. Edward Giovannucci, καθηγητής στο Χάρβαρντ.


Eπιστροφή στην ενότητα Yγεία.


 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Copyright © 2012 Organic Life. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.