Διαφήμιση
Διατροφή & Υγεία


Πως να μειώσετε το λίπος στο συκώτι μέσω της διατροφής
17-sikoti-diatrofi-9Οι διατροφικές αλλαγές φαίνεται να παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπιση και διαχείριση της παρουσίας λίπους στο ήπαρ ( συκώτι )
Περισσότερα...
 
Ολα τα φρούτα δεν έχουν την ίδια θρεπτική αξία
frouta 9Ολα τα φρούτα αποτελούν θαυμάσιες πηγές θρεπτικών συστατικών, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά. Σχεδόν όλα αποτελούν σπουδαία πηγή 
Περισσότερα...
 
Η χορτοφαγία προστατεύει και από το διαβήτη τύπου 2 σύμφωνα με έρευνα
16-xortofagia-9Ακόμη και όσοι έκαναν μια μικρή μόνο μείωση στην κατανάλωση των ζωικών προϊόντων, από πέντε έως έξι μερίδες την μέρα σε τέσσερις, εμφάνιζαν κάπως μικρότερο κίνδυνο διαβήτη.
Περισσότερα...
 
Πότε δεν πρέπει να καταναλώσεις ένα παγωτό. Τί πρέπει να προσέχεις για να μη σε στείλει
15-pagoto-min-to-katanaloseis-9Όλα τα παγωτά περιέχουν πρόσθετα, δηλαδή χρωστικές, αρωματικές ουσίες και σταθεροποιητές. Πρέπει να διατηρείται στην κατάψυξη με την προϋπόθεση ότι τηρούνται αυστηρά οι κανόνες υγιεινής και λειτουργίας των μηχανημάτων
Περισσότερα...
 
Ενας ακόμα βασικός λόγος για να επιλέγετε δημητριακά ολικής αλέσεως
14-dimitriaka-9Για όσους τρώνε 70 γραμμάρια δημητριακών ολικής άλεσης καθημερινά, οι μειώσεις του κινδύνου θανάτου είναι 22%
Περισσότερα...
 
Πως να απολαύσετε το ποτό σας χωρίς να παχύνετε
alkool 9Για να μπορέσετε λοιπόν να απολαύσετε το ποτό σας χωρίς να φορτωθείτε με παραπανήσιες θερμίδες θα πρέπει να υπολογίσετε τους βαθμούς και την ποσότητα του αλκοόλ που θα καταναλώσετε. Παράλληλα, είναι σημαντικό
Περισσότερα...
 
Οι κίνδυνοι του fast food για την υγεία μας
fast-food 9Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρήσει κανείς ότι η κατανάλωση 1-2 φορές την εβδομάδα γρήγορου φαγητού οδηγεί σε υπέρταση ή καρκίνο. Όταν όμως η διατροφή μας βασίζεται
Περισσότερα...
 
Η αλήθεια πίσω από τους πιο γνωστούς μύθους διατροφής
mithoi diatrofis 9
Με δεδομένο ότι οι διατροφικές μας επιλογές επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την υγεία αλλά και την εμφάνισή μας, ας δούμε τους πιο διαδεδομένους
Περισσότερα...
 
Οι βασικοί κανόνες της σωστής διατροφής

organic life 9Εντάξτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο μικρά ενδιάμεσα γεύματα, που θα σας βοηθήσουν να έχετε καλύτερο έλεγχο των κυρίως γευμάτων (όπως φρούτα, μπάρες δημητριακών, γαλακτοκομικά, ελαφριά σάντουιτς με ζαμπόν γαλοπούλας

Περισσότερα...
 
Ποιά είναι η διατροφική αξία της σόγιας
soya 9Πρώτα απ’ όλα απ τα φυτικής προέλευσης τρόφιμα έχει μια πολύ μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Η περιεκτικότητα της σόγιας σε πρωτεΐνες φτάνει τα επίπεδα του 35 με 40 τοις εκατό
Περισσότερα...
 
Πως να ξεπαγώσεις γρήγορα το κρέας χωρίς να σχηματιστούν βακτήρια
08-kreas-9Τι γίνεται όμως εάν ξαφνικά δεχθείς επισκέψεις, θες να μαγειρέψεις κρέας, αλλά δεν το έχεις αποψύξει από πριν ;
Περισσότερα...
 
Το μέγεθος του ποτηριού επηρεάζει το πόσο θα πιούμε
08-alkool-9Ερευνα από το πανεπιστήμιο Κέιμπριτζ, σε θαμώνες ενός μπαρ, διαπίστωσε πως όταν τους σερβίριζαν την ίδια ακριβώς ποσότητα αλκοόλ σε λίγο μεγαλύτερα ποτήρια, εκείνοι
Περισσότερα...
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

organiclife.gr | 2017 | βιολογικά προϊόντα | Sitemap | Don`t panic, live... Organic !!! 
Organic Life. Οδηγός αγοράς βιολογικών προϊόντων και εναλλακτικών θεραπειών
............................................................................................................................................
Σημ.: Ολα τα άρθρα υγείας και λοιπές αναρτήσεις που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα, έχουν καθαρά και μόνον ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή του ιατρού σας.