Banner
Banner
15-20% ετησίως αυξάνονται οι πωλήσεις βιολογικών τροπικών φρούτων
Tuesday, 23 November 2021 19:59
23-organic 
 
Οι πωλήσεις βιολογικών τροπικών φρούτων αυξάνονται κατά 15-20% ετησίως

Η εποχή του μάνγκο της Μάλαγα φτάνει στο τέλος της, ενώ η συγκομιδή αβοκάντο αποκτά δυναμική. Στην Ισπανία, η βιολογική καλλιέργεια μάνγκο γίνεται όλο και πιο επαγγελματική και ανοίγουν νέα κανάλια πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένου του διαδικτύου, το οποίο υπόσχεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται έντονα τα επόμενα χρόνια, τόσο για αυτό το προϊόν όσο και για ολόκληρη την γκάμα εξωτικών και γεωργικών προϊόντων.

"Σε περίπου δύο εβδομάδες θα τελειώσουμε με τη συγκομιδή βιολογικού μάνγκο στη Μάλαγα, η οποία ήταν καλύτερη από ό, τι περιμέναμε από άποψη όγκου, καθώς έχουμε καταγράψει αύξηση μεταξύ 20 και 30% σε σχέση με το προηγούμενο έτος", λέει ο Alejandro Clavero, Διευθύνων Σύμβουλος της BIOrigen, μιας οικογενειακής επιχείρησης που ειδικεύεται στην παραγωγή βιολογικών τροπικών φρούτων της οποίας η μήτρα είναι Managú.
 
"Με εξαίρεση κάποιες δύσκολες εβδομάδες με σκαμπανεβάσεις όσον αφορά τις τιμές, μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ικανοποιημένοι. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο τομέας γίνεται όλο και πιο επαγγελματικός και ο καρπός βελτιώνεται κάθε χρόνο, καθώς οι καλλιεργητές χειρίζονται καλύτερα τόσο την παραγωγή όσο και τη συγκομιδή".

Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία με έδρα τη Μάλαγα χειρίζεται τη μετάβαση μεταξύ του τέλους της ισπανικής σεζόν και της άφιξης των πρώτων βιολογικών μάνγκο από το Περού. "Συνεργαζόμαστε με αβοκάντο και βιολογικά μάνγκο όλο το χρόνο. Η οικογένειά μας κατέχει συνολικά περίπου 100 εκτάρια, και αγοράζουμε επίσης την παραγωγή από άλλους παραγωγούς", αναφέρει.

Οι πωλήσεις βιολογικών τροπικών φρούτων αυξάνονται μεταξύ 15 και 20% ετησίως
Λίγο περισσότερο από ένα χρόνο πριν, η BIOrigen αποφάσισε να λανσάρει μια ετικέτα ειδικά για την παραγωγή και εμπορία 100% βιολογικών τροπικών φρούτων. Σύμφωνα με τις νέες κοινωνικές απαιτήσεις, η εταιρική ιδιοσυγκρασία της μάρκας δείχνει μια σαφή δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος και επιδιώκει να είναι εναρμονισμένη με το είδος του καταναλωτή που δεν είναι πλέον ικανοποιημένος με την ποιότητα των προϊόντων που φέρνουν στο τραπέζι τους και είναι επίσης απαιτητικός με τον τρόπο παραγωγής τους.
 
organic-life

"Είναι σαφές ότι υπάρχει ενδιαφέρον και, ως εκ τούτου, μεγάλη ζήτηση για βιολογικά προϊόντα. Τόσο οι εταιρείες όσο και οι επαγγελματίες εκτιμούν όλο και περισσότερο την υιοθέτηση εναλλακτικών προσεγγίσεων στον τρόπο παραγωγής. ένα πιο αρμονικό και ισορροπημένο όραμα που επιδιώκει να αποκτήσει ένα βιώσιμο προϊόν».
 
"Αυτή είναι μια εξειδικευμένη αγορά σε σύγκριση με τους όγκους που χειρίζονται στο συμβατικό, αλλά συνεχώς επεκτείνεται. Στην πραγματικότητα, κάθε χρόνο οι πωλήσεις βιολογικών τροπικών φρούτων αυξάνονται κατά 15 έως 20%. Είναι επίσης δίκαιο να πούμε, ωστόσο, ότι ως αποτέλεσμα της νέας νομοθεσίας και του τρόπου επεξεργασίας των φρούτων, τα συμβατικά φρούτα γίνονται όλο και πιο φιλικά προς το περιβάλλον και υγιέστερα για τους καταναλωτές»,λέει ο Alejandro Clavero.

«Από τότε που ξέσπασε η πανδημία, οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν εκτοξευθεί στα ύψη»
Η εταιρεία συνεργάζεται με αγορές χονδρικής στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ισπανία και είναι επίσης έντονα αφοσιωμένη στη δική της γραμμή διαδικτυακών πωλήσεων και αγορά μέσω της ιστοσελίδας της

"Προς το παρόν, οι παραγγελίες που γίνονται μέσω της ιστοσελίδας μας αποστέλλονται εντός του ισπανικού εδάφους, αν και θέλουμε να επεκταθούμε εκτός των συνόρων μας στο εγγύς μέλλον. Οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν το προϊόν εντός 24 4 αιώνων από τη στιγμή που τοποθετείται η παραγγελία, σε παρόμοια τιμή με αυτή στο φυσικό κατάστημα ή ακόμα πιο ανταγωνιστική, καθώς παραλείπουμε ορισμένους συνδέσμους στην αλυσίδα εφοδιασμού. Από τότε που ξέσπασε η πανδημία, οι διαδικτυακές πωλήσεις φρούτων έχουν εκτοξευθεί στα ύψη. Οι άνθρωποι βλέπουν ότι ο καρπός φτάνει σε άριστη κατάσταση και απολαμβάνουν την ευκολία παράδοσης του προϊόντος στα σπίτια τους, έτσι τείνουν να επαναλαμβάνουν τις αγορές τους."

"Ενώ ξεκινήσαμε να πουλάμε αβοκάντο και μάνγκο, τώρα παράγουμε επίσης βιολογικά φρούτα πάθους, πίτα και κουμκουάτ, καθώς επίσης αλόη Βέρα. Συνεχίζουμε να επεκτεινόμαστε και σε άλλα βιολογικά προϊόντα από τρίτους παραγωγούς, ακόμη και αν δεν είναι εύκολο να βρεθούν. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια μεγάλη οικογένεια βιολογικών προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου σε ένα κανάλι με τριψήφια μηνιαία ανάπτυξη. Έχουμε μια πολύ σαφή ιδέα για το τι θέλουμε και στοχεύουμε να τοποθετηθούμε σε αυτό το τμήμα με 100% βιολογικά φρούτα, καθώς αυτό μας βοηθά να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές μας», λέει ο ΔΙΕΥΘΎΝΩΝ Σύμβουλος της εταιρείας.

Όλο και ισχυρότερος ανταγωνισμός βιολογικών αβοκάντο από άλλες χώρες
Η ισπανική συγκομιδή αβοκάντο ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο με ποικιλίες με πράσινο δέρμα, όπως το Μπέικον και το Φουέρτε, και οι συνεπείς ποσότητες αβοκάντο Hass συλλέγονται τώρα.
 
"Πιστεύουμε ότι θα έχουμε μια καλή εποχή αβοκάντο, καθώς τα φρούτα φαίνονται πολύ καλά και οι τιμές είναι παρόμοιες με τις περσινές. Θα ανταγωνιστούμε τα αβοκάντο από τη Χιλή, τη Δομινικανή Δημοκρατία, το Μεξικό, το Μαρόκο και το Ισραήλ, όπου η βιολογική παραγωγή επεκτείνεται επίσης.
 
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, ήταν δύσκολο να παραχθεί βιολογικά αβοκάντο στο Μεξικό, αλλά επί του παρόντος είναι διαθέσιμα στην αγορά, και το ίδιο ισχύει και για τη Δομινικανή Δημοκρατία και το Μαρόκο, όπου υπάρχουν πολλές εκμεταλλεύσεις που υφίστανται μετατροπή. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται και δυναμώνει. Εν τω μεταξύ, προσθέτουμε δέντρα στη δική μας παραγωγή"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Σου αρέσει το organiclife.gr ;
Θα το εκτιμούσαμε εάν μας το έδειχνες με ένα LIKE…

 
 
 
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner