Greek Food Show στην Πολωνία 01 Δεκεμβρίου 2017 |
Friday, 09 June 2017 16:27 |
![]() 2Ο GREEK FOOD SHOW για τον κλάδο Τροφίμων & Ποτών, στην Πολωνία, 2-3 Δεκεμβρίου 2017 και 3η διοργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων Β2Β στις 1 Δεκεμβρίου 2017
H North Events, σε συνέχεια της 1ης μεγάλης επιτυχημένης έκθεσης για τα ελληνικά προϊόντα GREEK FOOD SHOW στις 3-4 Δεκεμβρίου 2016 και των 2 επιτυχημένων διοργανώσεων επιχειρηματικών συναντήσεων στις 2 Δεκεμβρίου 2016 και στις 8 Ιουνίου 2017 ανακοινώνει την διοργάνωση του 2ου GREEK FOOD SHOW στις 2-3 Δεκεμβρίου 2017 παράλληλα με την 3η διοργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων Β2Β στις 1 Δεκεμβρίου 2017.
Σκοπός της διοργάνωσης :
•η αναγνωρισιμότητα των ελληνικών προϊόντων και της ελληνικής γαστρονομίας μέσα από μία βιωματική διεργασία, η οποία πλαισιώνεται από διαφόρων μορφών εκδηλώσεων όπως γευσιγνωσίες, σεμινάρια και άλλες εκδηλώσεις
•η ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων με τις Πολωνικές επιχειρήσεις μέσα από τις επιχειρηματικές συναντήσεις Β2Β που θα πραγματοποιηθούν στις 1 Δεκεμβρίου
•η διατήρηση και η ενίσχυση των συνεργασιών που ήδη έχουν οι ελληνικές εταιρίες με τις Πολωνικές
•Η διερεύνηση των δυνατοτήτων συνεργασίας με την Πολωνική αγορά
•Η ενημέρωση για τις συνθήκες αγοράς αλλά και το προφίλ του Πολωνού καταναλωτή.
•Η δυνατότητα λιανικής πώλησης κατά την διάρκεια της έκθεσης 2-3 Δεκεμβρίου
Στόχος της διοργάνωσης :
Η ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων μεταξύ των Ελληνικών και Πολωνικών επιχειρήσεων τροφίμων και Ποτών και η ανάπτυξη των ελληνικών εξαγωγών στην Πολωνική αγορά.
Η Πολωνία αποτελεί μία δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά σύμφωνα με έρευνα του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ Β.ΕΛΛΑΔΟΣ
Είναι η 8η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η 21η μεγαλύτερη παγκόσμια σύμφωνα με το μέγεθος του ΑΕΠ.
Το μέγεθος της αγοράς της των 39 εκατομμυρίων περίπου δυνητικών καταναλωτών,
το μεγάλο ποσοστό του νεαρού πληθυσμού,
η επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης της οικονομίας,
η σταδιακή άνοδος του εισοδηματικού και βιοτικού επιπέδου των Πολωνών,
ο εκσυγχρονισμός των υποδομών, καθιστούν την Πολωνία ελκυστική αγορά για ανάπτυξη εξαγωγικής δραστηριότητας, επενδύσεις καθώς επίσης και κέντρο για ανάπτυξη δραστηριοτήτων ειδικά με τις γειτονικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Η Ελλάδα σε σχέση με τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, διαθέτει ένα σχετικά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς οι Πολωνοί γνωρίζουν την ιστορία και τον πολιτισμό, γνωρίζουν την χώρα μας καθώς την επισκέπτονται ως τουρίστες
(900.000 Πολωνούς τουρίστες φιλοξένησε η Ελλάδα το 2016, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της PZOT ( Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Πολωνίας) της οποίας η εταιρίας αποτελεί μέλος).
Οι εξαγωγές της Ελλάδος στην Πολωνία αυξήθηκαν μέσα στην επταετία 2009-2016 κατά 60% ξεπερνώντας το φράγμα των 400 εκατομμυρίων ευρώ.
|