Στα βιολογικά καλλυντικά Lavera το γερμανικό βραβείο Αειφορίας 2023 |
Thursday, 29 December 2022 16:26 |
![]() Στη Lavera το γερμανικό βραβείο Αειφορίας 2023
Η εταιρία φυσικών καλλυντικών Lavera κερδίζει το σημαντικότερο βραβείο βιωσιμότητας της Ευρώπης για οικολογική και κοινωνική δέσμευση και σηκώνει το Γερμανικό Βραβείο Αειφορίας 2023.
Στο τέλος της 15ης Γερμανικής Ημέρας Αειφορίας, η εταιρία φυσικών καλλυντικών Lavera στέφθηκε ως νικήτρια του Γερμανικού Βραβείου Αειφορίας 2023 στον τομέα του μετασχηματισμού των πόρων. Επιλέχθηκε ως νικήτρια μπροστά σε περίπου, 2000 καλεσμένους, στην τελετή απονομής.
Ο Dr. Philipp Haase δέχτηκε το πολυπόθητο τρόπαιο εκ μέρους του ιδρυτή της εταιρείας Thomas Hasse και κατ’ επέκταση ολόκληρης της εταιρείας.
Επ’ αφορμή του Γερμανικού Βραβείου Αειφορίας, πολλοί αφοσιωμένοι ενδιαφερόμενοι, πολιτικοί και κορυφαίες εταιρείες, όπου η βιώσιμη δράση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού τους μοντέλου, συναντήθηκαν στο Ντίσελντορφ για την ανάδειξη και βράβευση των νικητών του βραβείου.
Η 15η Γερμανική Ημέρα Αειφορίας διεξάχθηκε από 1 έως 2 Δεκεμβρίου και ανέδειξε για άλλη μια φορά εντυπωσιακά τη συμβολή που έχουν εδώ και χρόνια άτομα, οργανισμοί και εταιρείες στη Γερμανία στους τομείς μετασχηματισμού του κλίματος, της βιοποικιλότητας, των πόρων, της εφοδιαστικής αλυσίδας και ολόκληρης της κοινωνίας, αντιμετωπίζοντας έτσι θέματα όπου η πίεση για δράση είναι ιδιαίτερα υψηλή.
Στην βράβευση όπως κάθε χρόνο, τίμησαν με την παρουσίας τους, τους παρευρισκομένους οι, Πρίγκιπας Αλβέρτος Β' του Μονακό και ο Μάικλ Πάτρικ Κέλι, ενώ την εορταστική εκδήλωση στις 02.12, άνοιξε ο ομοσπονδιακός καγκελάριος Όλαφ Σολτς.
Το τρόπαιο του πολυπόθητου νικητή στον διαγωνισμό Company - TransformationFieldResources - πήγε στον κατασκευαστή φυσικών καλλυντικών Lavera, που ακολουθεί πιστά το βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο της εδώ και 35 χρόνια.
Από την ίδρυσή της, η Lavera έχει ευθυγραμμίσει με θάρρος και χωρίς συμβιβασμούς όλους τους τομείς της εταιρείας με τη βιωσιμότητα, την αποτελεσματικότητα και τις ανάγκες των πελατών. Αυτή η τριάδα είναι σταθερά αγκυρωμένη στο DNA της εταιρείας και είναι ένα σταθερά βιώσιμο και υποστηρικτικό στοιχείο του επιχειρηματικού μοντέλου καθώς και ο λόγος για την επιτυχία της εταιρείας και της επωνυμίας lavera.
«Οι οικονομικές μας δραστηριότητες χαρακτηρίζονται από οικολογικές, οικονομικές και κοινωνικές πτυχές, που κυμαίνονται από την εξόρυξη πρώτων υλών έως τη διάθεση των συσκευασιών μας», λέει ο ιδρυτής της εταιρείας ThomasHaase. «Επί 35 χρόνια, θεωρούμε υποχρέωσή μας, προς τις μελλοντικές γενιές να αναλάβουμε την ευθύνη για το μέλλον του πλανήτη μας».
Η lavera πλέον εξάγει περίπου 250 φυσικά καλλυντικά προϊόντα lavera σε περισσότερες από 40 χώρες και συμμετέχει σε έργα προστασίας του κλίματος και ανάπτυξης, σε όλο τον κόσμο. Διαθέτει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης που ελέγχει την κατανάλωση πόρων και όλα τα συστήματα διαχείρισης ενέργειας, αποβλήτων καθώς περιβαλλοντικής υγείας και ασφάλειας στην εργασία, διασφαλίζοντας την ποιότητα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.
"Ως εταιρεία, μπορούμε να ενισχύσουμε τη βιωσιμότητα με αποτελεσματικές, έξυπνες λύσεις. Ο καθένας μπορεί επίσης να συμβάλει στη μείωση του δικού του οικολογικού αποτυπώματος αγοράζοντας βιώσιμα προϊόντα.’’ αναφέρει χαρακτηριστικά ο Dr. . Philipp Haase.
H εταιρία lavera υποστηρίζει πως η φύση είναι από τακύρια πράγματα που έχουν σημασία γύρω μας - όλοι πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη και να κάνουν τα πάντα για να τη διαφυλάξουν.
Περισσότερα : Lavera Greece
Σου αρέσει το organiclife.gr ;
Θα το εκτιμούσαμε εάν μας το έδειχνες με ένα LIKE…
|