Banner
Banner
Το ελληνικό κεράσι στην έκθεση Freskon από τη Helexpo
Monday, 30 March 2015 12:23
30-freskon
 
Το ελληνικό κεράσι και όλες οι σύγχρονες τάσεις γύρω από την παραγωγή, τη διαλογή, τη συσκευασία και την εμπορική προώθηση του, θα βρεθεί στο επίκεντρο της 1ης έκθεσης FRESKON, η οποία πραγματοποιείται από τη ΔΕΘ-Helexpo στη Θεσσαλονίκη από τις 23-25 Απριλίου του 2015.
 
Κατά τη διάρκεια της, θα λάβει χώρα το Διεθνές Συνέδριο Κερασιού, στο οποίο θα χαρτογραφηθεί η αγορά του σε διεθνές επίπεδο, οι νέες τεχνολογίες που αφορούν στην καλλιέργεια του, οι προβλέψεις για τη νέα σεζόν στις κυριότερες παραγωγικές χώρες, η εμπορική δυναμική του προϊόντος και οι τρόποι-προτάσεις με στόχο την καλύτερη διάθεση του.
 
Στο συνέδριο θα παραστούν ομιλητές απ’ όλες τις παραγωγικές χώρες της Μεσογείου, όπως η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία και η Τουρκία και το γεγονός αυτό προσδίδει διεθνή ακτινοβολία στη διοργάνωση.
 
Τα ειδικότερα θέματα του συνεδρίου είναι τα ακόλουθα:
• Η διαχείριση και η ανάπτυξη της έρευνας του κερασιού στην Ελλάδα: Ζητήματα και επιλογές
Προτεραιότητες στην έρευνα και την καινοτομία στη νέα προγραμματική περίοδο 2014 – 2020 στην πλατφόρμα της Αγροδιατροφής
Καινοτομία στον πολλαπλασιασμό και στις ποικιλίες κερασιάς».
Κλάδευμα και διαμόρφωση κόμης σε πυκνές φυτεύσεις κερασιών: μια φυσιολογική προσέγγιση
Αειφόρο παραγωγή υψηλής ποιότητας κερασιών για την Ευρωπαϊκή αγορά». Στο συνέδριο θα παρουσιάσει τη διάλεξη με θέμα «Διαχείριση της αλυσίδας αξίας του κερασιού
Σακούλες τροποποιημένης ατμόσφαιρας τύπου X-TEND της StePac για τη διατήρηση κερασιών
Luna®Λιγότερες απώλειες – Μεγαλύτερη παραγωγή (LessWaste – MoreProduce)
Ολοκληρωμένες λύσεις Φυτοπροστασίας στο κεράσι από την BayerCropScience
Αποτελεσματική διατροφή των κερασιών
Η επίδραση του ασβεστίου στην ποιότητα των καρπών
 
Μεγάλη βαρύτητα στο πλαίσιο της έκθεσης διαδραματίζουν και οι παράλληλες εκδηλώσεις, όπου εκτός από το Διεθνές Συνέδριο Κερασιού ξεχωρίζει και η ειδική ενότητα για τα Supermarket, FreshCon Market 2015. Στην ενότητα αυτή θα συμμετάσχουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο σούπερ-μάρκετ της Ελλάδας και των Βαλκανίων, ενώ οι εκθέτες θα έχουν τη δυνατότητα με προγραμματισμένα ραντεβού να συνομιλήσουν και να αναπτύξουν συνεργασίες.
 
Ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή από την Ελλάδα οι αλυσίδες σούπερ-μάρκετ Carrefour Μαρινόπουλος, Α-Β Βασιλόπουλος, Χαλκιαδάκης και MyMarket, από τη Βουλγαρία οι αλυσίδες Carrefour Bulgaria, (Marinopoulos και Piccadilly), Fantastico, ProMarket, CBA και T Market, από τη Ρουμανία η αλυσίδα Selgros. Cash & Carry, από την ΠΓΔΜ η Tinex και από την Αλβανία η Carrefour.
 
Στην έκθεση FRESKON οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με εκπροσώπους μεγάλων ξένων αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, εμπορικών επιχειρήσεων και εταιρειών-δικτύων διανομής.
 
Παράλληλα, η έκθεση θα φιλοξενήσει και ξένους εκθέτες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο και εκπροσωπούν ό,τι νεότερο αφορά στα φρέσκα φρούτα, λαχανικά, logistics, µηχανήµατα και υλικά συσκευασίας .
 
Οι προσκεκλημένοι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες θα προέλθουν από τη Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Κίνα & Χόνγκ-Κόνγκ, Τσεχία, Πολωνία, Σουηδία, Νορβηγία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία, Ελβετία, Γερμανία, Δανία, Αγγλία, Λίβανος, Βέλγιο, Μάλτα, Τουρκία, Αίγυπτος, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία.
 
Τα προγραμματισμένα ραντεβού των εμπορικών επισκεπτών με τους εκθέτες της FRESKON φτάνουν ήδη τα 2.400 και αναμένεται μέχρι τον Απρίλιο να αυξηθούν ακόμη περισσότερο.
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner