Banner
Κίνδυνος θάνατος τα διαφημιστικά πανό στην Εθνική Οδό
Monday, 11 July 2016 19:11
11-ethniki
 
Κίνδυνος θάνατος από τα διαφημιστικά πανό στην Εθνική οδό, τα οποία κρέμονται από πεζογέφυρες πάνω από τον δρόμο, αποσπώντας έτσι την προσοχή των οδηγών από το δρόμο, προκαλώντας ατυχήματα.

Πέραν όμως από τον κίνδυνο διάσπασης της προσοχής των οδηγών, υπάρχει ένας σοβαρότερος, αυτός του να κοπεί ένα διαφημιστικό, και να χτυπήσει διερχόμενο όχημα, το οποίο εάν πρόκειται για μηχανή, ενδέχεται να προκαλέσει ακόμα και το θάνατο.

Οι αρμόδιες αρχές, κάνουν τα στραβά μάτια, με αποτέλεσμα σχεδόν σε κάθε πεζογέφυρα, να τοποθετούνται 10δες διαφημιστικά banners, τα οποία απειλούν τους διερχόμενους οδηγούς.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ αρ. 1788 Β/2.12.03 και την υπ. αριθμ. 52138/ 25-11-03 ΚΥΑ, ο κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, για λόγους ασφάλειας των οδηγών, απαγορεύει ρητά την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στον άξονα τον οδών.

Ο νόμος 2946/2001 που ρυθμίζει θέματα υπαίθριας διαφήμισης και αφορά το σύνολο της χώρας, αναφέρει :
1) Απαγορεύεται η υπαίθρια διαφήμιση σε  επιφάνειες τεχνικών έργων φορέων  του  δημοσίου  τομέα,  όπως τοίχοι αντιστήριξης,  γέφυρες,  σήραγγες,   το  κατάστρωμα  δρόμων  και  πεζοδρομίων, καθώς και στύλοι και υποσταθμοί εγκαταστάσεων κοινής ωφέλειας.

Ντουπ. Συγνώμη βρε φίλε κοίταγα το… πανό !!!

Αφορμή για το δημοσίευμα στάθηκε το παρακάτω γεγονός: Κινούμενος με μικρή ταχύτητα στην ε.ο. στο ύψος της Μεταμόρφωσης, μπλοκάρει ο δρόμος πατάω φρένο και… ΝΤΟΥΠ !!!

Ένα αυτοκίνητο με τρακάρει από πίσω.

Εξέρχομαι του οχήματος και πάω να επιθεωρήσω τη ζημιά, η οποία ευτυχώς άφησε ένα πολύ μικρό σημάδι.

-Συγνώμη βρε φίλε, αλλά χάζευα την ταμπέλα μου είπε ο απρόσεκτος οδηγός.

Η ζημιά μηδαμινή, οπότε τον άφησα να φύγει, χωρίς συνέπειες, συστήνοντας τους να είναι άλλη φορά πιο προσεκτικός.

Και μπορεί στη δική μας περίπτωση το συμβάν να είναι αμελητέο, αλλά κατά καιρούς παρόμοιες διαφημιστικές ταμπέλες έχουν κοστίσει ανθρώπινες ζωές !!!
 
................................................................
 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕ ΧΩ Δ Ε

ΓΕΝ ΓΡΑΜ. ΔΗΜ ΕΡΓΩΝ

ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓ/ΤΟΣ

Δ/ΝΣΗ ΝΟΜ. ΣΥΝΤ/ΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΩΔ/ΣΗΣ

 

Αθήνα 23 - 12 - 2003

Αριθμ. Πρωτ: Δ17α/01/117/Φ.5.1.1

 

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 36

ΘΕΜΑ :   Προϋποθέσεις   και   διαδικασία   τοποθέτησης   υπαίθριας   εμπορικής διαφήμισης.

Σας πληροφορούμε ότι στο ΦΕΚ αρ. 1788 Β/2.12.03 δημοσιεύθηκε η με αριθμ. 52138/ 25-11-03 ΚΥΑ «Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων, προδιαγραφών της διαδικασίας τοποθέτησης ειδικά διαμορφωμένων πλαισίων, για την προβολή υπαίθριας εμπορικής διαφήμισης, κατά τις διατάξεις του ν.2946/2001», το κείμενο της οποίας παρατίθεται στο τέλος της παρούσας.

Με την απόφαση αυτή καθώς και την με αριθμ. 38110/9-9-2002 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1255 Β/25-9-02) που αφορά στους όρους ανάρτησης «πανό» σε προσόψεις κτιρίων και τις προδιαγραφές τοποθέτησης επιγραφών σε κτίρια, συμπληρώνεται το θεσμικό πλαίσιο για την υπαίθρια διαφήμιση το οποίο περιλαμβάνει πέρα από τον βασικό ν.2943/01 (Α'224), που αφορά το σύνολο της χώρας και τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Ν. 2696/99, άρθρο 11, ΦΕΚ Α'57) που αφορά εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών και αντιμετωπίζει το θέμα κυρίως από την άποψη της οδικής ασφάλειας.

Α. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και για λόγους ασφάλειας των οδηγών, κατά μήκος των εθνικών και επαρχιακών οδών απαγορεύεται κάθε διαφήμιση και συγκεκριμένα :

- Εκτός κατοικημένων περιοχών σε ζώνη 150 μέτρων και από τις δύο πλευρές του άξονα των οδών αυτών, εφόσον είναι ορατή από τους χρήστες των οδών.

- Εντός κατοικημένων περιοχών, εφόσον η επιτρεπόμενη ταχύτητα υπερβαίνει τα 70 χλμ ανά ώρα, σε ζώνη 40 μέτρων και από τις δυο πλευρές του άξονα των οδών, εφόσον είναι ορατή από τους χρήστες των οδών. Ως κατοικημένες περιοχές σύμφωνα με την εγκύκλιο 4/200C ( αρ. πρωτ. Δ17α/146/2/ ΠΕ/ Φ. 5.1.1/8-2-00), με την οποία έγινε αποδεκτή η 710/99 γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ. θεωρούνται οι νόμιμοι οικισμοί.

- Τα διαφημιστικά πλαίσια πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 20 μέτρα από φωτεινό σηματοδότη,

- Στα στέγαστρα των στάσεων, οι διαφημίσεις πρέπει να τοποθετούνται στην

πλευρά που βρίσκεται στο αντίθετο προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας άκρο του στεγάστρου, (ώστε να μην είναι ορατές άμεσα από τους οδηγούς).

Β. Σύμφωνα με τον νόμο 2946/2001 που ρυθμίζει θέματα υπαίθριας διαφήμισης και αφορά το σύνολο της χώρας :

1) Απαγορεύεται η υπαίθρια διαφήμιση

α) σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και στις ζώνες προστασίας γύρω από αυτούς, σε παραδοσιακούς οικισμούς, στον περιβάλλοντα χώρο τους, καθώς και σε τόπους που χαρακτηρίζονται ως ιδιαίτερου φυσικού κάλλους,

β) σε μνημεία, στον περιβάλλοντα χώρο τους ή και στις ζώνες προστασίας τους και παραδοσιακά κτίρια,

γ) σε κτίρια στα οποία στεγάζονται δημόσιες υπηρεσίες και   υπηρεσίες των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου,

δ) σε κοιμητήρια, κτίρια ναών κάθε θρησκείας και δόγματος, καθώς και στον περιβάλλοντα χώρους

ε) σε επιφάνειες τεχνικών έργων φορέων του δημοσίου τομέα, όπως τοίχοι αντιστήριξης, γέφυρες, σήραγγες, το κατάστρωμα δρόμων και πεζοδρομίων,

καθώς και στύλοι και υποσταθμοί εγκαταστάσεων κοινής ωφέλειας,

στ) σε στοές κτιρίων

ζ) σε πινακίδες δημόσιας πληροφόρησης οδικής σήμανσης και σηματοδότες,

η) απαγορεύεται η διαφήμιση στις ταράτσες και θα έπρεπε έως τις 31 Αυγούστου 2002 να έχουν απομακρυνθεί με ευθύνη των οικείων ΟΤΑ.

2) Σύμφωνα με τον ίδιο νόμο οι υπαίθριες διαφημίσεις :

α) Πρέπει να προβάλλονται μέσα σε διαφημιστικά πλαίσια που κατασκευάζονται και τοποθετούνται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που καθορίζονται με την κοινοποιούμενη Κοινή Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Ανάπτυξης και Πολιτισμού.

β) Τα διαφημιστικά πλαίσια πρέπει να τοποθετούνται σε χώρους που καθορίζονται από τις Περιφέρειες, κατά μήκος του Εθνικού Οδικού Δικτύου (εκτός κατοικημένων περιοχών), σιδηροδρομικού δικτύου, αυτοκινητοδρόμων, οδών ταχείας κυκλοφορίας και χώρους σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ) και από τους Δήμους και τις Κοινότητες σε κάθε άλλη θέση και ισχύουν για μία τριετία. Νοείται ότι κατά τον καθορισμό των χώρων τηρούνται οι προβλεπόμενες αποστάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και οι διαδικασίες που προβλέπονται από το άρθρο 3 του Ν. 2946/01.

γ) Ο νόμος απαιτεί για την τοποθέτηση της διαφήμισης, μέσα σε διαφημιστικά πλαίσια και στους χώρους που έχουν καθοριστεί, την προηγούμενη άδεια του δήμου και την αναγραφή σε κάθε πλαίσιο του αριθμού αδείας, της επωνυμίας της διαφημιστικής εταιρείας ή του διαφημιζόμενου και τη διεύθυνση της.

« δ) Αν η διαφήμιση ή το διαφημιστικό πλαίσιο έχει τοποθετηθεί σε χώρο που δεν έχει καθοριστεί για την προβολή υπαίθριας διαφήμισης ή δεν αναγράφεται σε εμφανές σημείο το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία η Δ/νση του διαφημιστή ή διαφημιζόμενου και ο αριθμός της άδειας, τα πλαίσιο και οι διαφημίσεις θεωρούνται ρύπος και απομακρύνονται από τους ΟTA ή τον Γενικά Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας, χωρίς την έκδοση πράξης αφαίρεσης, όπως κάθε άλλο σκουπίδι».

3) Σύμφωνα με την κοινοποιούμενη με την παρούσα ΚΥΑ :

-Απαγορεύεται η τοποθέτηση διαφημιστικών πλαισίων στο οδόστρωμα των οδών, στις διαχωριστικές νησίδες, στις νησίδες ασφαλείας και στο οδόστρωμα των οδών παρόδιας εξυπηρέτησης, στην ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών, στον οδηγό τυφλών και στα κεκλιμένα επίπεδα (ράμπες και σκάφες) και όταν ακόμη δεν έχουν διαμορφωθεί.

- Στα πεζοδρόμια επιτρέπεται η τοποθέτηση πλαισίων τύπου μέγιστη κατακόρυφη διάσταση ωφέλιμης επιφάνειας 2μ και μέγιστη οριζόντια 1,30μ.

To ανώτατο ύψος δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 5μ.

Η κορνίζα της ωφέλιμης επιφάνειας, πρέπει να απέχει από το κράσπεδο του πεζοδρομίου τουλάχιστον 1μ και από τη ρυμοτομική γραμμή τουλάχιστον 2,5μ. Κάθε διαφημιστικό πλαίσιο που τοποθετείται σε πεζοδρόμιο, πρέπει να απέχει υποχρεωτικά από το άλλο. τουλάχιστον 100μ.

- Στις πλατείες επιτρέπεται μόνο η τοποθέτηση διαφημιστικών πλαισίων τύπου «ΠΥΡΓΟΣ» που είναι κυλινδρικά ή τριγωνικά με μέγιστη διατομή 1,20 και μέγιστο ύψος 3,60μ.

- Σε κάθε άλλο κοινόχρηστο χώρο, όπως πάρκα, άλση ή δασικές εκτάσεις, αιγιαλός και παραλία απαγορεύεται η τοποθέτηση διαφημιστικών πλαισίων. Η απαγόρευση ισχύει τόσο μέσα σ' αυτούς τους χώρους όσο και κατά μήκος του ορίου τους και των προ αυτών πεζοδρομίων.

- Στα οικόπεδα εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και σε οικισμούς, επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικών πλαισίων επί των περιφράξεων των οικοπέδων τηρουμένων των προκηπίων και των στοών με μέγιστο ύψος τα 2,10μ και μέγιστο μήκος 11,20μ.

- Στα γήπεδα εκτός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και εκτός οικισμών, επιτρέπεται μόνο η τοποθέτηση διαφημιστικών πλαισίων τύπου «ΠΙΖΑ» με μέγιστη κατακόρυφη διάσταση 2μ και μέγιστη οριζόντια 3μ. Το ύψος τους δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 5μ. Η απόσταση κάθε πλαισίου από το επόμενο, πρέπει να είναι τουλάχιστον 1.000μ.

- Στα στέγαστρα των στάσεων, επιτρέπεται η τοποθέτηση ενός διαφημιστικού πλαισίου με οριζόντια διάσταση 1,40μ και κατακόρυφη 2μ. Όπως προαναφέρθηκε σύμφωνα με τον ΚΟΚ η διαφήμιση πρέπει να τοποθετείται στο αντίθετο προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας άκρο του στεγάστρου.

- Στα περίπτερα, απαγορεύεται η τοποθέτηση πλαισίων πάνω στην τέντα του περίπτερου. Επιτρέπεται μόνο σε πλαίοιο ύψους 0,40μ από τη βάση της στέγης του περιπτέρου.

- Στους σιδηροδρομικούς, λιμενικούς και αεροπορικούς σταθμούς επιτρέπεται να τοποθετούνται πλαίσια όπως ορίζεται και για τις περιφράξεις των οικοπέδων εντός σχεδίου. Με αποφάσεις των φορέων που εκμεταλλεύονται τους χώρους αυτούς μπορεί να ορίζονται ειδικότερες προδιαγραφές.

- Τα πλαίσια απαγορεύεται να είναι φωτεινά ή φωτιζόμενα με εξαίρεση

α) τα πλαίσια τύπου «ΠΥΡΓΟΥ» που επιτρέπεται να είναι φωτεινά ή φωτιζόμενα με εξαίρεση:

α) τα πλαίσια τύπου «ΠΥΡΓΟ» που επιτρέπεται να είναι φωτεινά ή φωτιζόμενα με

β) τα πλαίσια που τοποθετούνται στις στάσεις των λεωφορείων και στη βάση της στέγης των περιπτέρων που επιτρέπεται να είναι φωτεινά.

Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι :

4. Με βάση τις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 2946/01

α) Όσοι έχουν τοποθετήσει ενδεικτικές πινακίδες που προσδιορίζουν τη θέση ή τη διεύθυνση ιδιωτικών επιχειρήσεων ή καταστημάτων έπρεπε να τις έχουν αφαιρέσει μέχρι 8 Ιανουαρίου 2002.

β)   Όσοι   έχουν   τοποθετήσει   διαφημιστικά   πλαίσια   ή   πρόβαλλαν   υπαίθρια

διαφήμιση, χωρίς άδεια από τον οικείο ΟΤΑ. υποχρεούνται να τις αφαιρέσουν μέχρι 8 Δεκεμβρίου 2001.

γ) Όσοι είχαν τοποθετήσει διαφημιστικά πλαίσια σε οικόπεδα έπρεπε να έχουν λάβει άδεια από τον ΟΤΑ μέχρι 8 Ιανουαρίου 2002, αλλιώς υποχρεούνται να τις αφαιρέσουν.

δ)   Μέχρι   31   Δεκεμβρίου 2001   όσοι   είχαν τοποθετήσει πλαίσια σε χώρους σιδηροδρομικών, λιμενικών και αεροπορικών σταθμών, σε στάδια και γήπεδα καθώς και σε οχήματα σιδηροδρόμων, τρόλεϊ και κάθε τύπου δημόσιας χρήσης οχημάτων ή στην εξωτερική τους επιφάνεια, σε περίπτερα και σε στέγαστρα αφετηριών ή στάσεων αναμονής επιβατών, έπρεπε να λάβουν άδεια από τον οικείο ΟΤΑ αλλιώς να αφαιρέσουν τις διαφημίσεις.

ε) Μέχρι   31   Αυγούστου 2002 έπρεπε όποιος είχε τοποθετήσει διαφημιστικά πλαίσια σε οροφές κτιρίων, να τις αφαιρέσει.

Γ). Με το άρθρο 34 παρ. 3 του ν. 3164/03 (ΦΕΚ Α' 176) κατ' εξαίρεση του νόμου 2946/01 άρθρο 2 παρ. 2 επιτρέπεται η ανάρτηση διαφημίσεων επί των καλυμμάτων των ικοιωμάτων σε κτίρια των οποίων οι όψεις ανακαινίζονται κατ’ εφαρμογή προγράμματος αποκατάστασης και συντήρησης όψεων κτιρίων. Οι φορείς υπέρ των οποίων παρέχεται το δικαίωμα ανάρτησης, οι όροι και οι προϋποθέσεις και κάθε άλλο σχετικό θέμα θα καθορισθούν με ΚΥΑ των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

Δ) Σημειώνεται ότι ειδικά για την Αθήνα και για τους βασικούς οδικούς άξονες της πόλης,   με τον ν.2833/2000 όπως ισχύει, απαγορεύεται   κάθε διαφήμιση στο ιστορικό κέντρο της πόλης, καθώς και κατά μήκος των οδικών αξόνων που αναφέρονται συγκεκριμένα στο νόμο και σε βάθος ενός οικοδομικού τετραγώνου. Η απόφαση για την αφαίρεση και την επιβολή προστίμου εκδίδεται από το ΥΠΕΧΩΔΕ και οι αποξηλώσεις των διαφημιστικών πινακίδων εκτελούνται από την ΕΑΧΑ Α.Ε.

Ε. Όσον αφορά τις κυρώσεις που επιβάλλεται στις περιπτώσεις παράβασης των ανωτέρω διατάξεων, υπενθυμίζουμε ότι:

1. Σύμφωνα με τον ΚΟΚ προβλέπεται φυλάκιση μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 1.760 ευρώ. Με την ποινή αυτή, τιμωρούνται τόσο οι διαφημιστές, όσο και οι διαφημιζόμενοι.

2. Σύμφωνα με τον ν.2946/2001 για τις παράνομες υπαίθριες διαφημίσεις προβλέπονται:

α) Φυλάκιση μέχρι 6 μήνες και χρηματική ποινή μέχρι 2.934 ευρώ για όσους προβάλλουν διαφήμιση σε περιοχές που απαγορεύεται, ή σε θέσεις που δεν έχουν   καθοριστεί   από   τους   Ο.Τ.Α.   ή   την   Περιφέρεια,   ή   αν   δεν   έχουν εφοδιαστεί με άδεια από τους Ο.Τ.Α.

β) Διοικητικό πρόστιμο από 1.467 ευρώ μέχρι 29.347 ευρώ ,σε βάρος του ιδιοκτήτη του χώρου (εάν ο χώρος είναι ιδιόκτητος), σε βάρος του διαφημιστή και   σε   βάρος   του   διαφημιζόμενου.   Εά1   η παρανομία   αφορά   μόνο   τις προδιαγραφές των πλαισίων, το πρόστιμο επιβάλλεται μόνο σε βάρος του ιδιοκτήτη του χώρου και του διαφημιστή.

«γ)   Η επιβολή των προστίμων γίνεται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας στην περιοχή της παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 2946/01, όπως ισχύει μετά την δημοσίευση του ν. 3212/03 καθώς και στις περιπτώσεις που υποκαθιστά τον οικείο ΟΤΑ και με απόφαση του αρμόδιου Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε κάθε άλλη περίπτωση.»

δ) Ειδικά για την περιοχή του ιστορικού κέντρου και τους κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας,   προβλέπεται φυλάκιση μέχρι ένα έτος και χρηματική ποινή μέχρι 100.000 ευρώ, ενώ το διοικητικό πρόστιμο που προβλέπεται είναι τουλάχιστον 30.000 έως 50.000 ευρώ και επιβάλλεται με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ.

«3) Εκτός από τις παραπάνω ποινικές και διοικητικές κυρώσεις, επιβάλλεται η αφαίρεση των παράνομων διαφημιστικών πλαισίων και διαφημίσεων που ως διαδικασία έχει απλουστευθεί με το ν. 3212/03, ως εξής:

- Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας στις περιοχές αρμοδιότητας του σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 2946/01 όπως ισχύει μετά το ν. 3212/03, καθώς και στις περιοχές που υποκαθιστά τον οικείο ΟΤΑ,

-Στο ιστορικό κέντρο και στους κεντρικούς οδικούς άξονες, με απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ

-Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις με απόφαση του ΟΤΑ Α' βαθμού.

Αν οι διαφημίσεις έχουν τοποθετηθεί σε χώρους που δεν έχουν καθοριστεί για την προβολή υπαίθριας διαφήμισης, ο ΟΤΑ ή ο Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας δεν χρειάζεται να εκδώσει απόφαση αφαίρεσης. Τα διαφημιστικά πλαίσια και οι διαφημίσεις θεωρούνται ρύπος και επιβάλλεται η απομάκρυνση τους χωρίς την τήρηση προηγούμενης διοικητικής διαδικασίας.»

Ζ. Είναι συνεπώς σαφές ότι οποιαδήποτε καθυστέρηση στην εφαρμογή των ισχυουσών διατάξεων ή ανοχή παραβάσεων που απειλούν την οδική ασφάλεια και προσβάλουν το περιβάλλον υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής των πολιτών είναι πλέον απαράδεκτη.

1. Για το λόγο αυτό, οι Περιφέρειες όλης της χώρας, θα πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στην έκδοση πράξεων αφαίρεσης και στην αποξήλωση των διαφημιστικών πλαισίων, που βρίσκονται σε ζώνη βάθους 40μ. (αν είναι εντός κατοικημένης περιοχής και η ταχύτητα είναι πάνω από 70 χλμ) ή 150μ. (αν είναι εκτός κατοικημένης περιοχής) αντίστοιχα, κατά μήκος των εθνικών και επαρχιακών οδών. Όπου είναι δυνατόν η εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων θα ανατεθεί στην Τ.Ε.Ο. Α.Ε.

Παράλληλα οι Γενικοί Γραμματείς των Περιφερειών θα προχωρήσουν άμεσα στην επιβολή προστίμων από 1.467-29.347 ευρώ για κάθε πλαίσιο σε βάρος:

α) των ιδιοκτητών των κτιρίων όταν το διαφημιστικό πλαίσιο είναι πάνω σε ταράτσα ή σε πρόσοψη κτιρίου, ή των ιδιοκτητών των οικοπέδων και γηπέδων που παραχώρησαν το χώρο για την τοποθέτηση του

β) των διαφημιστικών εταιρειών που έχουν τοποθετήσει τα πλαίσια

γ) των διαφημιζομένων, δηλαδή των εταιρειών που διαφημίζονται σε αυτά

2. Συγχρόνως όλοι οι Δήμοι και οι Κοινότητες της χώρας θα πρέπει αμέσως, να επιβάλλουν σε βάρος των ιδιοκτητών, των διαφημιστικών εταιριών που έχουν τοποθετήσει τα πλαίσια και των διαφημιζομένων τα διοικητικά πρόστιμα που προβλέπονται και να αποξηλώσουν τα παράνομα διαφημιστικά πλαίσια από τις ταράτσες, ενώ θα πρέπει να καθορίσουν άμεσα, χώρους για την προβολή υπαίθριας διαφήμισης, σύμφωνα με το νόμο και τους όρους και τις προϋποθέσεις της κοινοποιούμενης με την παρούσα απόφασης ώστε να επιτευχθεί η απαρέγκλιτη εφαρμογή των διατάξεων για την υπαίθρια διαφήμιση.

ΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

Β. ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ

Π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

 

Περισσότερα ενδιαφέροντα... 

 

 

 

 

 

 

 
 
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner