Διανομή του Organic Life στη Food Expo. Αφιέρωμα στην έκθεση |
Δευτέρα, 27 Μάρτιος 2023 17:59 |
![]() Με επιτυχία ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 20/03/2023 η έκθεση Food Expo, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo για τρεις ημέρες.
Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, στην έκθεση μετείχαν 1.300 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό και την επισκέφτηκαν 31.369 επισκέπτες, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν εταιρείες και παραγωγούς και να κλείσουν νέες εμπορικές συμφωνίες.
Ιδιαίτερο χρώμα, έδωσε στην έκθεση και ο κλάδος των βιολογικών προϊόντων, με τρόφιμα απαλλαγμένα από χημικά λιπάσματα και φυτοφάρμακα, τα οποία σέβονται τον άνθρωπο και τη φύση.
Δυναμικά παρόν, δήλωσε και ο ετήσιος οδηγός αγοράς βιολογικών προϊόντων Organic Life, ο οποίος διανεμήθηκε δωρεάν από το περίπτερο μας στο Hall 2 / stand E66 σε όλους τους ενδιαφερόμενους.
![]() ![]() Ανάμεσα μάλιστα στους εκθέτες, συμμετείχαν και αρκετοί συνεργάτες της έντυπης και online έκδοσης του Organic Life, όπως αλφαβητικά οι παρακάτω :
ΑΜΟΡΓΙΟΝ. Βιολογικά κρασιά και ποτά
ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ. Βιολογικό μέλι / πρ. μέλισσας ΒΙΟ ΥΓΕΙΑ. Διανομές βιολογικών ΒΙΟΑΓΡΟΣ. Διανομές βιολογικών ΒΙΟΚΑΡΠΟΣ. Διανομές βιολογικών ![]() ![]() ![]() ΓΕΩΔΗ. Βιολογικές μαρμελάδες ΕΙΣΑΓΕΞ. Βιολογικό χαλούμι ΗΛΙΟΣ. Βιολογικά ζυμαρικά ΘΕΣΑΡΩΜΑΤΑ. Βιολογικά αρωματικά & βότανα ΚΑΝΔΥΛΑΣ. Βιολογικοί χαλβάδες / ταχίνι ΚΤΗΜΑ ΜΑΝΩΛΑΚΗ. Βιολογικά κρασιά ΚΤΗΜΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ. Βιολογικό ελαιόλαδο / ελιές ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ ΧΕΛΜΟΣ. Βιολογικό μέλι / πρ. μέλισσας ΝΑΟΥΜΙΔΗΣ. Βιολογικά προϊόντα πιπεριάς ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΕΩΡΓΑ. Βιολογικά κρασιά, χυμοί, σόδα ΩΔΗ ΣΤΟ ΡΟΔΙ. Βιολογικός χυμός ρόδι BDL. Διανομές βιολογικών ![]() ![]() ![]() BEAUTY LIFE. Βιολογικά τρόφιμα / καλλυντικά
BIOLAB. Εργαστηριακοί έλεγχοι
BIOVITA. Διανομές βιολογικών COSMOCERT. Οργανισμός Πιστοποίησης DICTAMUS. Βιολογικά βότανα / τσάγια GRANDPA JOS. Βιολογικό τσάι του βουνού MARIANNA`S. Βιολογικές πίτες / ντολμαδάκια/ κλπ… TELIOS EVROS NUTS. Βιολογικοί ξηροί καρποί TUV AUSTRIA. Οργανισμός Πιστοποίησης ![]() ![]() ![]() Στα περίπτερα των 1.300 εκθετών αναδείχτηκαν νέα προϊόντα αλλά και τάσεις που διαμορφώνουν μία συνολική εικόνα για το μέλλον του κλάδου.
Τα τοπικά και παραδοσιακά προϊόντα, οι healthy και vegan παραλλαγές των πιο κλασικών συνταγών, η πολύ δημοφιλής στην ελληνική αγορά κατηγορία των ready to cook, οι έτοιμες ολοκληρωμένες λύσεις ready to eat για την επαγγελματική κουζίνα αλλά και τα sugar free, protein ή keto approved προϊόντα, οι premium εκδοχές των παραδοσιακών αποσταγμάτων όπως το τσίπουρο, οι προτάσεις με ethnic χαρακτήρα, ήταν μερικές από τις δημοφιλέστερες καταναλωτικές και b2b τάσεις που παρουσιάστηκαν.
![]() ![]() ![]() O κλάδος του κρασιού, είχε το δικό του χώρο, αφού παρουσιάστηκε κάτω από την ομπρέλα της Oenotelia, στην οποία οι επισκέπτες, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν κρασιά και αποστάγματα από ολόκληρη την Ελλάδα.
Παράλληλα με την έκθεση, πραγματοποιήθηκε και πλήθος ομιλιών και ημερίδων από στελέχη του επιχειρηματικού και ακαδημαϊκού κλάδου, καθώς και εκπρόσωπους κλαδικών φορέων στο stage του Workshops & Seminars.
![]() ![]() ![]() Παράλληλα, η γαστρονομική υπεροχή και ποιότητα των προϊόντων της Ελλάδας προβλήθηκε μέσα από τα live cooking shows που πραγματοποιήθηκαν και τις τρεις ημέρες, στο Mediterranean Food Stage του Hall 1.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ραντεβού του χρόνου…
Σου αρέσει το organiclife.gr ;
Θα το εκτιμούσαμε εάν μας το έδειχνες με ένα LIKE…
|