ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ CARTOON |
Δευτέρα, 28 Ιανουάριος 2013 22:21 |
![]() Ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Mom`s Organic, Scott Nash υποστηρίζει πως το marketing στα παιδιά είναι λάθος και πρέπει να γίνει παράνομο. Η διαφήμιση είναι ένα σκοτεινό παιχνίδι. Στοχεύει στο να δημιουργήσει ρηχά συναισθηματικά ερεθίσματα, αντί να επισημαίνει τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος. Δυστυχώς αυτό λειτουργεί αφού τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα . Ο ίδιος είναι πατέρας τριών παιδιών και αρχικά κατάλαβε την επιρροή που ασκούν τα κινούμενα σχέδια στα παιδιά, όταν η τρίχρονη κόρη του παρακαλούσε τη μητέρα της να της αγοράσει μια συσκευασία με δημητριακά η οποία απεικόνιζε ένα διάσημο cartoon. Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως μεγάλες εταιρείες τροφίμων και ποτών επένδυσαν 1,79 δισεκατομμύρια δολάρια στο marketing για παιδιά το 2009. Η Susan Linn διευθύντρια της καμπάνιας για τα απαλλαγμένα από διαφημίσεις παιδικά προϊόντα, δήλωσε πως το να χρησιμοποιούμε αγαπημένους χαρακτήρες ώστε να πουλάμε στα παιδιά προϊόντα, ακόμα και εάν είναι υγιεινά, είναι λάθος. Τα παιδιά δεν πρέπει να εκπαιδευτούν στο να διαλέγουν φαγητό βάσει του cartoon που είναι στη συσκευασία. Συγχαίρουμε τη Mom`s organic για τη θαρραλέα στάση της εκ μέρους των οικογενειών και να ενθαρρύνει και τις υπόλοιπες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της. Επιστροφή στην ενότητα βιολογικά νέα... |