Εκθεση για τα βιολογικά. Ποιο είναι το προφίλ των βιοκαταναλωτών |
Πέμπτη, 23 Μάρτιος 2017 13:55 |
![]() Η ανάγκη για υγιεινή διατροφή σε συνάρτηση με τα διατροφικά σκάνδαλα των τελευταίων ετών, έχει κάνει πλέον επιτακτική ανάγκη την κατανάλωση των βιολογικών προϊόντων.
Εκθεση της Acosta αναλύει τα δημογραφικά στοιχεία των σημερινών καταναλωτών, που επιλέγουν βιολογικά και τα οποία έχουν μεταβληθεί αρκετά σε σχέση με παλαιότερα. Ποιο είναι το κοινό των βιολογικών, ποιοι και γιατί τα επιλέγουν, ποια σημεία πώλησης προτιμούν ανάλογα την ηλικία, κατά πόσον δίνουν έμφαση στην ετικέτα… Target group βιολογικών. Σε ποσοστό 64% οι καταναλωτές βιολογικών προϊόντων είναι οικογενειάρχες με παιδιά, οι οποίοι επιλέγουν καλύτερες διατροφικές επιλογές, κυρίως λόγω των παιδιών. Το 60% αποτελείται από άτομα που έχουν γεννηθεί από το 1982 μέχρι το 1994 και θέλουν να αποφύγουν τα χημικά. ![]() Οι καταναλωτές επιλέγουν τα σημεία πώλησης για την αγορά βιολογικών προϊόντων με βάση την ηλικία τους. Τις παραδοσιακές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης επιλέγουν, κατά κύριο λόγο, άτομα ηλικίας πάνω από 50 χρονών. Αντίθετα, τα άτομα ηλικίας μέχρι 30 χρονών επιλέγουν τα καταστήματα λιανικής που πωλούν αποκλειστικά βιολογικά προϊόντα. Η σημασία της ετικέτας στα βιολογικά Αν και η τιμή των βιολογικών προϊόντων εξακολουθεί να είναι ανασταλτικός παράγοντας για μία μερίδα καταναλωτών, αυτό που προκαλεί σύγχυση πολλές φορές είναι ο μεγάλος όγκος πληροφοριών που δέχονται οι καταναλωτές σχετικά με την ωφέλεια ή όχι των βιολογικών προϊόντων. Οι ειδικοί προτείνουν να διαμορφωθούν οι ετικέτες των βιολογικών προϊόντων με τέτοιον τρόπο, ώστε να είναι προσιτές στους καταναλωτές και να δίνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για το είδος του προϊόντος, τα συστατικά και τον τρόπο παραγωγής του. Σύμφωνα με την έκθεση, το 63% των καταναλωτών βιολογικών προϊόντων διαβάζει τις ετικέτες των συσκευασιών πριν αγοράσει το προϊόν.
Επομένως, η συσκευασία αποτελεί την πρώτη πηγή πληροφόρησης που επιλέγουν οι καταναλωτές. Άλλες πηγές είναι τα μέσα ενημέρωσης και η οικογένεια των καταναλωτών.
|