Διαφήμιση
Διαφήμιση
Ερευνα. Οι παράγοντες που επηρεάζουν τους νεαρούς καταναλωτές κατά την επιλογή βιολογικών τροφίμων
Πέμπτη, 26 Νοέμβριος 2020 20:47
26-biologika 
 
Ερευνα. Οι παράγοντες που επηρεάζουν τους νεαρούς καταναλωτές κατά την επιλογή βιολογικών τροφίμων
 
Σε έρευνα σχετικά με τη στάση και τη συμπεριφορά των νέων ηλικιακά καταναλωτών (<25 ετών) απέναντι στην ιχνηλασιμότητα των βιολογικών τροφίμω ν, η οποία πραγματοποιήθηκε από την ερευνητική ομάδα TruStFoodS και υλοποιείται στον τομέα Αγροτικής Οικονομίας του τμήματος Γεωπονίας, Σχολή Γεωπονίας, Δασολογίας & Φυσικού Περιβάλλοντος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αποκαλύφθηκαν διαφορετικά προφίλ καταναλωτών.
 
 
organic-life
 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία παρουσιάστηκαν στο διεθνές συνέδριο (9th HAICTA 2020), η στάση και η συμπεριφορά των νέων ως προς την προθυμία τους να αποδεχθούν και να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για βιολογικά τρόφιμα όπου έχει υιοθετηθεί ένα καινοτόμο σύστημα ιχνηλασιμότητας, επηρεάζεται από αρκετούς παράγοντες.
 
Οι ανησυχίες των νεαρών καταναλωτών για την ποιότητα και διατροφική αξία του προϊόντος, η τιμή, η ασφάλεια των τροφίμων και η εμπιστοσύνη για τη μέθοδο παραγωγής προέκυψαν ως οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την προθυμία τους να πληρώσουν ή όχι επιπλέον χρήματα για την αγορά βιολογικών τροφίμων με σύστημα ιχνηλασιμότητας.

Ευρήματα ιδιαίτερα σημαντικά, αφού μπορούν να ληφθούν υπόψη από όλους τους εμπλεκόμενους στην εφοδιαστική αλυσίδα βιολογικών προϊόντων και να αναπτύξουν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ, προσελκύοντας έτσι περισσότερους καταναλωτές και αυξάνοντας το μερίδιο της συγκεκριμένης αγοράς.
 
balloon-tsantes 
 
Επίσης, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής χρειάζεται να εξετάσουν πιο προσεκτικά την προοπτική ανάπτυξης της ιχνηλασιμότητας στις αγροδιατροφικές εφοδιαστικές αλυσίδες αφού το ποσοστό αποδοχής αυτών των συστημάτων είναι ιδιαίτερα υψηλό από τους νέους και δυνητικούς καταναλωτές της επόμενης δεκαετίας στην Ελλάδα.
 
Το έργο (TruStFoodS) χρηματοδοτείται από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ) και από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), με αρ. Σύμβασης Έργου [1786].
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Σου αρέσει το organiclife.gr ;
Θα το εκτιμούσαμε εάν μας το έδειχνες με ένα LIKE…

 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

organiclife.gr | βιολογικά προϊόντα | Sitemap | Don`t panic, live... Organic !!! 
Organic Life. Οδηγός αγοράς βιολογικών προϊόντων και εναλλακτικών θεραπειών
 
Η ιστοσελίδα, χρησιμοποιεί cookies, με σκοπό την ομαλή λειτουργία της. 
............................................................................................................................................
Σημ.: Ολα τα άρθρα υγείας και λοιπές αναρτήσεις που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα, έχουν καθαρά και μόνον ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή του ιατρού σας.