ΜΕ ΤΟ BRAND NAME ΚΡΗΤΗ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΚΡΗΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ |
Πέμπτη, 13 Μάρτιος 2014 09:37 |
![]() Με «διαβατήριο» την ενιαία ονομασία (brand name) «Κρήτη» θα «ταξιδεύουν» δεκάδες κωδικοί ποιοτικών Κρητικών προϊόντων στις αγορές της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. Η Περιφέρεια Κρήτης σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Ηρακλείου με θέμα την «Πιστοποίηση Αγροτικών Προϊόντων στο πλαίσιο της νέας ΚΑΠ» πραγματοποιήθηκε η απονομή του σήματος ποιότητας (brand name) «Κρήτη» σε 29 Κρητικές επιχειρήσεις που παράγουν 161 κωδικούς παραδοσιακών προϊόντων, έργο που υλοποιείται με την συνεργασία της «Αγροδιατροφικής Σύμπραξης».
Στην ημερίδα που ανοίγει ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο για τον πρωτογενή τομέα της Κρήτης, υπογράφηκε παράλληλα από τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον Πρόεδρο του ΕΛΓΟ (Ελληνικός Γεωργικός Οργανισμός) «ΔΗΜΗΤΡΑ» Σέρκο Χαρουτουνιάν σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Δημιουργία Αμπελώνα Διατήρησης Ποικιλιών Αμπέλου».
Στην σημερινή ημερίδα στο Επιμελητήριο Ηρακλείου εκτός του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη συμμετείχαν οι αντιπεριφερειάρχες Κρήτης, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης, εκπρόσωποι φορέων και παραγωγικών τάξεων, εκπρόσωποι των πιστοποιημένων επιχειρήσεων, στελέχη των εμπλεκόμενων υπηρεσιών της Περιφέρειας Κρήτης, αλλά και της «Αγροδιατροφικής Σύμπραξης».
Η Κρήτη μπορεί να γίνει η περιφέρεια πρότυπο ανάπτυξης σε εθνικό επίπεδο
Με το ψηφισμένο από το Περιφερειακό Συμβούλιο, Στρατηγικό Σχεδιασμό για τον Πρωτογενή τομέα της Περιφέρειας Κρήτης έχουμε το πρώτο ολοκληρωμένο εργαλείο που μπορεί να απαντήσει στην ανάγκη άμεσης εξωστρέφειας της Κρητικής οικονομίας προς τις διεθνείς αγορές, και στην άμεση διασύνδεση του Τουρισμού και του Πρωτογενή τομέα, με συγκεκριμένα ποσοτικά και ποιοτικά αποτελέσματα» ανέφερε στον σύντομο χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκη.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης τόνισε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός στον πρωτογενή τομέα για την ανάκαμψη από την κρίση στηρίζεται στο τρίπτυχο «Συνεργασία – Ποιότητα – Εντοπιότητα». Η Κρήτη σήμερα καινοτομεί, σε σχέση με πολλές Ελληνικές και Ευρωπαϊκές Περιφέρειες. Οι προσπάθειες μας βλέπουμε να καρποφορούν. Ο στρατηγικός σχεδιασμός μας, επιβεβαιώνεται. Νέες αγορές, νέα κανάλια διακίνησης προϊόντων έχουν δημιουργηθεί. Στόχος μας είναι ο πρωτογενής τομέας της Κρήτης να γίνει μαζί με τον τουρισμό ο στυλοβάτης μιας σύγχρονης οικονομίας που θα στηρίζεται και θα στηρίζει την ισόρροπη ανάπτυξη της Κρήτης».
Η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Θεανώ Βρέντζου Σκορδαλάκη υπό την επίβλεψη της οποίας ολοκληρώθηκε ο στρατηγικός σχεδιασμός για το σήμα ποιότητας «Κρήτη» δήλωσε: «Μετά από 3ετή σκληρή εθελοντική εργασία όλων των φορέων για την ανάπτυξη και υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού του πρωτογενή τομέα, σήμερα πιστοποιούμε 29 επιχειρήσεις με το σήμα ποιότητας και εντοπιότητας «brand name» «Κρήτη», δηλαδή την ενιαία ταυτότητα βάση της οποίας τα προϊόντα μας θα υποστηρίζονται στις αγορές του εξωτερικού και του εσωτερικού. Οι 29 επιχειρήσεις της Κρήτης παράγουν 161 κωδικούς προϊόντων που διατίθενται από σήμερα με το ενιαίο σήμα-ταυτότητα «Κρήτη».
Στην διάρκεια της ημερίδας ο Περιφερειάρχης, οι αντιπεριφερειάρχες, ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου, εκπρόσωποι υπηρεσιών και φορέων, απένειμαν το σήμα ποιότητας «brand name» «ΚΡΗΤΗ» στους εκπροσώπους των 29 Κρητικών επιχειρήσεων που παράγουν 161 κωδικούς ποιοτικών Κρητικών παραδοσιακών προϊόντων.
|