Διαφήμιση
Νιασίνη: Σε ποιες τροφές θα βρείτε την πολύτιμη βιταμίνη

 

22-niasini
 
Η νιασίνη ή βιταμίνη Β3 ανήκει στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες μετατρέπουν τις τροφές σε ενέργεια, ενώ βοηθούν και στην αξιοποίηση των λιπαρών και των πρωτεϊνών που λαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας.

Συνδέεται με οφέλη όπως η πρόληψη της καρδιοπάθειας και της απώλειας μνήμης, όμως σε μεγάλες δόσεις μπορεί να αποδειχθεί τοξική για τον οργανισμό.

Η βιταμίνη Β3 διευκολύνει την πέψη, διατηρεί υγιή τα κύτταρα του δέρματος, ρυθμίζει τα επίπεδα διαφόρων ενζύμων και επιτρέπει την ομαλή λειτουργία των νεύρων.
 
organic-life
 
Οι άνδρες χρειάζονται περίπου 16 mg βιταμίνης Β3 ημερησίως, ενώ οι γυναίκες 14 mg. Οι γυναίκες που βρίσκονται σε εγκυμοσύνη ή θηλάζουν χρειάζονται μεγαλύτερη δόση, περίπου 17-18 mg.

Είναι δυνατό να λάβουμε τις συνιστώμενες ποσότητες βιταμίνης Β3 μέσω της διατροφής μας και πολύ σπάνια διαπιστώνεται έλλειψή της στις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου.

Η υπερβολική πρόσληψη βιταμίνης Β3 συνδέεται με κοκκίνισμα, μούδιασμα και αίσθημα ανόδου της θερμοκρασίας τοπικά στο δέρμα, λόγω της διαστολής των αιμοφόρων αγγείων που προκαλεί.
 
Επίσης, δεν συνιστάται στους ενήλικες πρόσληψη άνω των 35 mg ημερησίως, καθώς η βιταμίνη Β3 επιβαρύνει το συκώτι και μπορεί επίσης να εξουδετερώσει την επίδραση φαρμάκων.
 
Η νιασίνη ή βιταμίνη Β3 ανήκει στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες μετατρέπουν τις τροφές σε ενέργεια, ενώ βοηθούν και στην αξιοποίηση των λιπαρών και των πρωτεϊνών που λαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας.

Συνδέεται με οφέλη όπως η πρόληψη της καρδιοπάθειας και της απώλειας μνήμης, όμως σε μεγάλες δόσεις μπορεί να αποδειχθεί τοξική για τον οργανισμό.
 

balloon-tsantes

 
Η βιταμίνη Β3 διευκολύνει την πέψη, διατηρεί υγιή τα κύτταρα του δέρματος, ρυθμίζει τα επίπεδα διαφόρων ενζύμων και επιτρέπει την ομαλή λειτουργία των νεύρων.
 
Όπως αναφέρε το onmed.gr, οι άνδρες χρειάζονται περίπου 16 mg βιταμίνης Β3 ημερησίως, ενώ οι γυναίκες 14 mg. Οι γυναίκες που βρίσκονται σε εγκυμοσύνη ή θηλάζουν χρειάζονται μεγαλύτερη δόση, περίπου 17-18 mg.

Είναι δυνατό να λάβουμε τις συνιστώμενες ποσότητες βιταμίνης Β3 μέσω της διατροφής μας και πολύ σπάνια διαπιστώνεται έλλειψή της στις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου.

Η υπερβολική πρόσληψη βιταμίνης Β3 συνδέεται με κοκκίνισμα, μούδιασμα και αίσθημα ανόδου της θερμοκρασίας τοπικά στο δέρμα, λόγω της διαστολής των αιμοφόρων αγγείων που προκαλεί.
 
Επίσης, δεν συνιστάται στους ενήλικες πρόσληψη άνω των 35 mg ημερησίως, καθώς η βιταμίνη Β3 επιβαρύνει το συκώτι και μπορεί επίσης να εξουδετερώσει την επίδραση φαρμάκων.

Την ναισίνη μπορείτε να τη βρείτε στις παρακάτω τροφές: φιστίκια, παντζάρια, συκώτι, ψάρια και ηλιόσπορους.
 
 
 
 

 

Σου αρέσει το organiclife.gr ;
Θα το εκτιμούσαμε εάν μας το έδειχνες με ένα LIKE…

 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

organiclife.gr | 2021 | βιολογικά προϊόντα | Sitemap | Don`t panic, live... Organic !!! 
Organic Life. Οδηγός αγοράς βιολογικών προϊόντων και εναλλακτικών θεραπειών
 
Η ιστοσελίδα, χρησιμοποιεί cookies, με σκοπό την ομαλή λειτουργία της. 
............................................................................................................................................
Σημ.: Ολα τα άρθρα υγείας και λοιπές αναρτήσεις που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα, έχουν καθαρά και μόνον ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή του ιατρού σας.