Διαφήμιση
Διαφήμιση
Πως να χάσεις 1,5 κιλό το μήνα πίνοντας 2 ποτήρια νερό πριν το γεύμα
26-nero
 
Δυο ποτήρια νερό πριν από το φαγητό, είναι αρκετά ώστε να συμβάλουν στην απώλεια βάρους 1,5 κιλού το μήνα ισχυρίζονται Βρετανοί επιστήμονες.

Στη σχετική μελέτη, που διήρκησε 12 εβδομάδες και δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Obesity, συμμετείχαν 84 παχύσαρκοι εθελοντές, τους οποίους οι ερευνητές χώρισαν σε δύο ομάδες.
 
Στην πρώτη (41 εθελοντές) ζητήθηκε να πίνουν 500 ml νερό βρύσης μισή ώρα πριν από κάθε κύριο γεύμα, ενώ από τους υπόλοιπους (43 εθελοντές) ζητήθηκε να φαντάζονται το στομάχι τους γεμάτο μετά από κάθε γεύμα.
 
24-organic-life
 
Άλλοι από τους εθελοντές κατάφεραν να ακολουθήσουν τη συμβουλή για το νερό πριν από κάθε γεύμα και άλλοι όχι.
Έως το τέλος της μελέτης, οι εθελοντές της ομάδας του νερού έχασαν κατά μέσον όρο 1,3 κιλά περισσότερα απ’ ό,τι οι υπόλοιποι.
 
Ωστόσο όσοι κατάφεραν να πίνουν νερό πριν από κάθε γεύμα ανελλιπώς, έχασαν κατά μέσον όρο 4,3 κιλά μέσα στις 12 εβδομάδες, ενώ όσοι έπιναν σποραδικά μόνο 800 γραμμάρια.
 
«Η ομορφιά αυτών των ευρημάτων είναι η απλότητά τους», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Έλεν Παρέτι, ερευνήτρια στο Τμήμα Συμπεριφορικής Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Μπέρμιγχαμ.
 
«Μισό λίτρο νερό τρεις φορές την ημέρα, πριν από κάθε κύριο γεύμα, μπορεί να οδηγεί σε απώλεια βάρους η οποία σε συνδυασμό με απλές αλλαγές στη διατροφή και τη φυσική δραστηριότητα μπορεί να είναι σημαντική και - πάνω απ’ όλα - με σωστό ρυθμό».
 
Και κατέληξε: «Η απώλεια μερικών κιλών σε ένα χρόνο είναι πολύ σημαντική για την υγεία και η μέθοδος που εξετάσαμε είναι πολύ εύκολη και όλοι μπορούν να την ενσωματώσουν στη ζωή τους».
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

organiclife.gr | 2019 | βιολογικά προϊόντα | Sitemap | Don`t panic, live... Organic !!! 
Organic Life. Οδηγός αγοράς βιολογικών προϊόντων και εναλλακτικών θεραπειών
 
Η ιστοσελίδα, χρησιμοποιεί cookies, με σκοπό την ομαλή λειτουργία της. 
............................................................................................................................................
Σημ.: Ολα τα άρθρα υγείας και λοιπές αναρτήσεις που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα, έχουν καθαρά και μόνον ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή του ιατρού σας.