Διαφήμιση
Διαφήμιση
Τα οφέλη για την υγεία απο τη σωστή διατροφή στη νηστεία των Χριστουγέννων
14-nisteia
 
Μπορεί η νηστεία να είναι συνυφασμένη με τη θρησκεία, δεν παύει όμως να είναι παράλληλα και μια ευκαιρία για φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού από τα ζωικά τρόφιμα.
 
Δεν είναι λίγοι όμως εκείνοι που αναρωτιούνται κατά πόσον η νηστεία κάνει καλό στην υγεία μας. Μήπως τελικά η στέρηση κάποιων τροφών έχει αρνητικές συνέπειες στον οργανισμό;
 
Αρχικά, μπορούμε να δούμε αυτή την περίοδο της θρησκευτικής νηστείας, σαν μια ευκαιρία για αποτοξίνωση του οργανισμού μας, αφού περιορίζονται τα ζωικά προϊόντα και πλησιάζουμε περισσότερο το μοντέλο της μεσογειακής διατροφής.
 
Δεν είναι τυχαίο ότι, η νηστεία θεωρείται πρότυπο υγιεινής διατροφής και ως ένας ιδανικός τρόπος αποτοξίνωσης του ανθρώπινου οργανισμού αλλά και πρόληψης διαφόρων ασθενειών, που έχουν ως βάση την κακή διατροφή και την κατάχρηση των τροφών.
 
Η αξία της νηστείας
- Αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών (φρούτα, λαχανικά) η οποία βοηθάει σε προβλήματα δυσκοιλιότητας.
 
- Μειωμένη κατανάλωση κορεσμένου λίπους (κόκκινο κρέας, γαλακτοκομικά) η οποία ευνοεί τη μείωση της ολικής και της «κακής» χοληστερίνης.
 
- Αυξημένη πρόσληψη μονοακόρεστων και πολυακόρεστων λιπαρών (ψάρια, ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο), η οποία βοηθάει στην αύξηση της «καλής» χοληστερίνης.
 
organic-life
 
Διατροφικές επιλογές
Πρωτεΐνη
Μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης είναι τα ψάρια και τα θαλασσινά που επιτρέπονται σ αυτή τη νηστεία, για τις ημέρες όμως που δε θέλετε να τα καταναλώσετε επιλέξτε συνδυασμούς φυτικών τροφών που μας δίνουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας όπως είναι όσπρια με δημητριακά.
 
Σίδηρος
Μπορείτε να τον βρείτε στα όσπρια (φακές, ρεβίθια, φασόλια), στους ξηρούς καρπούς (π.χ. κάσιους, αμύγδαλα, φιστίκια) και σε λαχανικά (π.χ. σπανάκι, μπρόκολο).
 
Φροντίστε να το συνδυάσετε με 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι ή να στύψετε λίγο λεμόνι στο πιάτο σας γιατί η Βιταμίνη C βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του από τον οργανισμό.
 
Προσπαθήστε να αποφύγετε την κατανάλωση ροφημάτων όπως είναι το καφέ, τσάι ή κακάο, μαζί με το γεύμα σας γιατί οι τανίνες που περιέχονται σε αυτά τα ροφήματα μειώνουν σημαντικά την απορρόφηση του.
 
 
Ασβέστιο
 Εάν στην περίοδο της νηστείας, δεν καταναλώνεται γαλακτοκομικά επιλέξτε λαχανίδα, κινέζικο λάχανο, αμύγδαλα και σουσάμι που είναι καλές πηγές ασβεστίου.
 
Ενώ αν εκτίθεστε στον ήλιο και δώσετε την ευκαιρία στο δέρμα σας να συνθέσει τη βιταμίνη D,η απορρόφηση του ασβεστίου μπορεί ενισχυθεί.
 
Καλό είναι να έχουμε υπόψη μας ότι, κάποιες ομάδες ατόμων έχουν εξατομικευμένες ανάγκες συνεπώς θα ήταν καλύτερο να συμβουλευτούν τον γιατρό τους εάν θέλουν να νηστέψουν. Τα άτομα αυτά είναι:
 
• Γυναίκες σε κατάσταση εγκυμοσύνης.
• Γυναίκες που θηλάζουν.
• Παιδιά και έφηβοι.
• Άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.
• Άτομα που νοσούν ή βρίσκονται σε φάση ανάρρωσης.
• Άλλες παθολογικές καταστάσεις.
• Άτομα που λαμβάνουν αντιπηκτική αγωγή.
• Άτομα με αυξημένες ενεργειακές απαιτήσεις όπως αθλητές.
 
 
 
 
 
 
 
 
Σου αρέσει το organiclife.gr ;
Θα το εκτιμούσαμε εάν μας το έδειχνες με ένα LIKE…

 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

organiclife.gr | 2021 | βιολογικά προϊόντα | Sitemap | Don`t panic, live... Organic !!! 
Organic Life. Οδηγός αγοράς βιολογικών προϊόντων και εναλλακτικών θεραπειών
 
Η ιστοσελίδα, χρησιμοποιεί cookies, με σκοπό την ομαλή λειτουργία της. 
............................................................................................................................................
Σημ.: Ολα τα άρθρα υγείας και λοιπές αναρτήσεις που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα, έχουν καθαρά και μόνον ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή του ιατρού σας.