Διαφήμιση
Συνεχίζεται η απάτη μέσω sms σε κινητά. Πως χρεώνουν υπέρογκα ποσά χωρίς τη συγκατάθεση μας
Τρίτη, 13 Ιούνιος 2017 22:18
13-apati-sms 
 
Συνεχίζεται η απάτη μέσω sms σε κινητά. Πως χρεώνουν υπέρογκα ποσά χωρίς τη συγκατάθεση μας
 
Συνεχίζονται σύμφωνα με καταγγελίες τα κρούσματα εξαπάτησης καταναλωτών μέσω sms, από εταιρείες οι οποίες χρεώνουν χωρίς τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη, μεγάλα ποσά, με το πρόσχημα πως οι ίδιοι αιτήθηκαν τις υπηρεσίες τους.
 
Την καταγγελία έκανε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ο κος Κρανίδης, ενώ και εμείς στο παρελθόν, είχαμε πέσει θύματα απατεώνων.
 
 
 
 
Ακολουθεί η καταγγελία κου Κρανίδη:
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΠΑΤΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ... ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ και φυσικά ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΑΣ
( βέβαια ήταν άτυχοι διότι έπεσαν πάνω μου )
 
Μια εταιρία που λέγεται: DIMOCO EUROPE και στέλνει από αριθμούς αποστολής 54009 ή/και 54578 ίσως σας έχει χρεώσει για υποτιθέμενες υπηρεσίες που έχετε ενεργοποιήσει διαβάστε το πιο κάτω email μου:
 
Κυρίες και Κύριοι της εταιρίας DIMOCO EUROPE
με το email μου αυτό καταγγέλλω την εταιρία σας για παράνομη και καταχρηστική χρέωση υπηρεσιών σας, προστιθέμενης αξίας ( όπως εσείς τις ονομάζετε ENTERTIX¨).
 
Στη Wind σύνδεσή μου : 690.........., όπου είμαι συνδρομητής, έγινε από την εταιρία σας παράνομη και καταχρηστική χρέωση υποτιθέμενης ενεργοποιημένης από εμένα, υπηρεσίας προστιθέμενης αξίας ( SMS ).
 
ΠΟΤΕ και με οποιονδήποτε τρόπο ΔΕΝ ενεργοποίησα ή συναίνεσα σε ενεργοποίηση υπηρεσίας από την εταιρία σας.
 
Η αναφερόμενη Wind σύνδεσή μου αφορά σε 4G Mobile Internet σύνδεση που την χρησιμοποιώ μέσω MiFi router χωρίς χρήση υπηρεσίας φωνής ή SMS.
 
Την παρασκευή 09/06/2017 ημέρα που είδα τον τελευταίο λογαριασμό μου που εκδόθηκε στις 06/06/2017, διαπίστωσα μια απαράδεκτη χρέωση.
 
Απευθυνόμενος στο τμήμα εξυπηρέτησης της Wind μου είπαν ότι η χρέωση αφορά σε "υπηρεσίες τρίτων". Κοιτώντας λοιπόν το 4G router μου μεσώ Web browser
 
( ποτέ δεν ελέγχο τα SMS σε αυτή μου τη σύνδεση διότι ΔΕΝ την χρησιμοποιώ για οτιδήποτε άλλο εκτός από mobile internet ) διαπίστωσα ότι είχα λάβει από την εταιρία σας τα πιο κάτω SMS:
 
==== quote ====
From: 54009 2017-05-29 21:35:25
AΠIΘANA ΠAIXNIΔIA ΓIA MEΓAΛA ΠAIΔIA! MONO AΠO THN ENTERTIX! KAΛH ΣAΣ ΔIAΣKEΔAΣH! WWW.GR.ENTERTIX.MOBI
 
From: 54578 2017-05-29 21:35:27
EIΣAI MEΛOΣ ΣTH ΣYNΔPOMHTIKH YΠHPEΣIA ΠAIXNIΔIΩN ENTERTIX! DIMOCO EUROPE THΛ:2103009942 XP.:2.08EX3SMS= 6.24E/EBΔ. ΔIAΓP.: ENTERTIX STOP ΣTO 54009
 
From: 54009 2017-05-29 21:35:32
MHN ΞEXNATE! OTAN ΘEΛETE ΠAIXNIΔIA ΣTO KINHTO ΣAΣ MONO H ENTERTIX EIΔIKEYETAI ΣE AYTO! WWW.GR.ENTERTIX.MOBI
 
From: 54009 2017-05-29 21:35:34
MHN ΞEXNATE! OTAN ΘEΛETE ΠAIXNIΔIA ΣTO KINHTO ΣAΣ MONO H ENTERTIX EIΔIKEYETAI ΣE AYTO! WWW.GR.ENTERTIX.MOBI
 
From: 54009 2017-06-05 21:35:33
MHN ΞEXNATE! OTAN ΘEΛETE ΠAIXNIΔIA ΣTO KINHTO ΣAΣ MONO H ENTERTIX EIΔIKEYETAI ΣE AYTO! WWW.GR.ENTERTIX.MOBI
 
From: 54009 2017-06-05 21:35:35
MHN ΞEXNATE! OTAN ΘEΛETE ΠAIXNIΔIA ΣTO KINHTO ΣAΣ MONO H ENTERTIX EIΔIKEYETAI ΣE AYTO! WWW.GR.ENTERTIX.MOBI
 
From: 54009 2017-06-05 21:35:37
MHN ΞEXNATE! OTAN ΘEΛETE ΠAIXNIΔIA ΣTO KINHTO ΣAΣ MONO H ENTERTIX EIΔIKEYETAI ΣE AYTO! WWW.GR.ENTERTIX.MOBI
==== unquote ===
 
Όπως είναι προφανές σε αυτά τα SMS δεν αναφέρεται ο τρόπος που έγινε αυτή η υποτιθέμενη ενεργοποίηση της υπηρεσίας, αλλά ούτε και υπάρχει κάτι το χρήσιμο στα SMS αυτά. ( Υπάρχει όμως στο λογαριασμό μου χρέωση για "Χρήση Εκτός Παγίου από 06/05 έως 05/06 10,08€" πλέον του ΦΠΑ )
 
Σήμερα 12/06/2017 στις 11:16 μίλησα με το τμήμα σας που απαντάει στο τηλέφωνο 2103009942, μίλησα με την κα Αποστόλου ( κατά δήλωση της το επίθετο ) όπου και την ενημέρωσα για την παράνομη και καταχρηστική χρέωση που η εταιρία σας DIMOCO EUROPE έκανε στη σύνδεσή μου για την υπηρεσία ENTERTIX που ουδέποτε και με κανένα τρόπο δεν ενεργοποίησα.
 
Μου ζήτησε να κάνω απενεργοποίηση της υπηρεσίας αυτής και της απάντησα οτι ΔΕΝ δέχομαι να κάνω καμία απενεργοποίηση
υπηρεσίας που δεν ενεργοποίησα ποτέ. Της ζήτησα την απόδειξη της συναίνεσής μου στην υπηρεσία αυτή και μου αρνήθηκε λέγοντας ότι μπορώ αν θέλω να κάνω μόνο απενεργοποίηση της υπηρεσίας αυτής...
 
Τότε της ζήτησα να με συνδέσει με τον προϊστάμενό της και μου απάντησε ότι δεν γίνεται αλλά μπορώ να αφήσω τον αριθμό του κινητού μου και θα με καλέσει εκείνος σε 2-3 εργάσιμες ημέρες. Αρνήθηκα να περιμένω χωρίς κανένα λόγο το παράλογο διάστημα αυτό διότι είναι εντελώς παράλογη η αναμονή αυτή με το δεδομένο της παράνομης και καταχρηστικής χρέωσης που έκανε η αναφερόμενη εταιρία σε εμένα.
 
Η συνέχεια βρίσκεται στην έγγραφη καταγγελία μου μέσω της επιστολής αυτής, ( και αρμοδίως στην ΕΕΤΤ ), αλλά και των σχετικών κοινοποιήσεων της τόσο στο Ινστιτούτο Καταναλωτή, όσο και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών.
 
Βεβαίως και επειδή δεν θεωρώ καθόλου τυχαία την χρέωσή μου αυτή από την εταιρία σας, και επειδή στο παρελθόν έχουν γίνει από αρκετές εταιρίες ΚΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑ παράνομες χρεώσεις, ( απλώς στην περίπτωση αυτή ο εξαπατημένος - εγώ δηλαδή-, είναι πολύ καλός γνώστης των σχετικών θεμάτων... ) το όλο θέμα θα κοινοποιηθεί σε sosial media και όπου αλλού απαιτηθεί με σκοπό την προστασία όσων περισσότερων γίνεται από τέτοιου είδους πρακτικές...
 
Κυρίες Κύριοι, επιφυλάσσομαι για τη χρήση κάθε νόμιμου μέσου με σκοπό την προστασία, τη δικαίωση μου καθώς και την προστασία του κοινωνικού συνόλου που πιθανά πλήττεται από παράνομες χρεώσεις σαν τις αναφερόμενες.
 
Ο καταγγέλλων
Μιχάλης Κρανίδης
 
απομακρύνθηκαν τα στοιχεία επικοινωνίας μου. Οποιος θέλει κάτι από εμένα μήνυμα εδώ και μετά τα λέμε.
 
Υ.Γ. Ελπίζω η απάντησή σας να είναι εμπεριστατωμένη και να εξηγεί πλήρως πως έγινε αυτή η παράνομη και καταχρηστική χρέωση μου.
 
Εννοείται ότι η οικονομική επανόρθωση της χρέωσης αυτής είναι αυτονόητα επιβεβλημένη
 
..................................... update  .......................................
 
 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 1 14/06/2017
Έχουμε την απάντηση της εταιρίας και την απάντησή μου στα χαζά που μου γράφουν... Αυτή τη φορά έπεσαν σε εμένα και όχι κάποιο ηλικιωμένο άτομο που θα ήταν του χεριού τους... Δημοσιοποίηση χρειάζεται...

Κυρίες και Κύριοι της εταιρίας DIMOCO EUROPE,

όπως σας έγραψα αναλυτικά στο προηγούμενο email μου, ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.


Τα υποτιθέμενα πειστήρια που παρουσιάζετε είναι το λιγότερο αστεία για να μη γράψω τίποτα πιο κατάλληλο και θα σας αποδείξω το γιατί.

Μου αναφέρετε ότι την Δευτέρα 29/05/2017 από τον αριθμό μου 306908200467 εγγράφηκα στην υπηρεσία σας.

Πιο συγκεκριμένα μου γράφετε στο επισυναπτόμενο αρχείο ( ENTERTIX DIMOCO.pdf ) στο απαντητικό σας email :

"Συγκεκριμένα η κατωτέρω σελίδα εμφανίστηκε στην οθόνη της συσκευής κινητού τηλεφώνου που χρησιμοποιήσατε για πλοήγηση στο διαδίκτυο μέσω του δικτύου 3G της WIND ως αναδυόμενο παράθυρο.

Επιλέγοντας το tick box και εν συνεχεία το «επιβεβαίωση», επιβεβαιώνετε την ενεργοποίηση για δεύτερη φορά σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία πράγμα και το οποίο πράξατε, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο την διαδικασία και λαμβάνετε το κατωτερω δωρεάν μήνυμα από το 54578.".

Απλά λέτε ψέματα. Ο αριθμός / σύνδεση που έχω 306908200467 ( η κάρτα SIM του ) βρίσκεται τοποθετημένη μόνιμα σε 4G router και από εκεί παίρνω Internet για το laptop μου σε τοποθεσία που δεν υπάρχει σταθερό Internet.
Τι ανοησίες μου γράφετε για σελίδα που εμφανίστηκε στη συσκευή του κινητού μου ( σε ποια συσκευή ? ) που μάλιστα εκεί αποδέχθηκα τους όρους σας "Επιλέγοντας το tick box και εν συνεχεία το «επιβεβαίωση»".
Όπως σας έγραψα και σας ξαναγράφω εδώ, τις ανοησίες αυτές τις γράφετε σε πολύ λάθος άνθρωπο.
Τυγχάνει να είμαι ειδικός σε θέματα IT security & system administrator. Αλήθεια ξέρετε τι σημαίνουν οι όροι αυτοί?

Ακολουθώντας την ανύπαρκτη τεκμηρίωσή σας σχετικά με την υποτιθέμενη αποδοχή μου, για τους όρους και τις χρεώσεις της υπηρεσίας σας, καταλαβαίνετε ότι

1ον) ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟ LAPTOP ΜΟΥ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΟΥ, ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ROUTER που ανέφερα. Και για να σας προλάβω από επιχείρημα όπως: Μα θα μπορούσατε να είχατε βάλει την εν λόγο κάρτα SIM που αντιστοιχεί στην συνδεσή σας, ( 306908200467 ) σε κάποιο κινητό και απο εκεί να κάνετε τη ενεργοποίηση της υπηρεσίας... Εδώ η απάντηση ειναι πολύ απλή, η WIND μέσω της σύνδεσης μου ξέρει αν πάσα στιγμή τον ειδικό αριθμό αναγνώρισης συσκευής δηλ το IMEI ( International Mobile Equipment Identity ). Μπορεί λοιπόν και θα της ζητηθεί της WIND είτε από εμένα είτε από τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, την αποκάλυψη του IMEI για την ημέρα που έκανα την υποτιθέμενη ενεργοποίηση και για να μην έχετε αγωνία η WIND θα πιστοποιείσει οτι το IMEI μου είναι το 866060021704348 που αντιστοιχεί σε συσκευή 4G router μάρκας: TP-LINK μοντέλου: M7350(UN). Αλλά ας πάμε στην παράγραφο (2).

2ον) Τις υποτιθέμενες ενέργειες ( tick box selection & τελική επιβεβαίωση ) από που τις έκανα αφού η μοναδική συσκευή που φέρει τον εν λόγο αριθμό σύνδεσης και την κάρτα SIM ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΕ USER INTERFACE και δυνατότητες πλοήγησης κλπ κλπ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ?

3ον) Με το πιο πάνω δεδομένα, πείτε μου, πως εσείς "βρήκατε" τον αριθμό μου και ξεκινήσατε χρέωση SMS κλπ ? Η WIND έχει παίξει κάποιο ρόλο? Θα διερευνηθούν όπως καταλαβαίνετε όλα αυτά.

4ον) Αν η όποια ενεργοποίηση της "υπηρεσίας" σας, μπορεί να γίνει και εκτός γραμμής σύνδεσης ( δηλαδή να κάνει κάποιος ενεργοποίηση από το laptop π.χ. της δουλειάς του και όχι απο την σύνδεσή του, ( στη περίπτωσή μου 306908200467 ), τότε ο οποιοσδήποτε μπορεί κακόβουλα να "εγγράψει" τον οποιοδήποτε, αρκεί να ξέρει τον αριθμό της σύνδεσής του... ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

Έχω πέσει θύμα απάτης από την εταιρία σας και αν νομίζετε ότι επιστρέφοντάς μου τα 12,48€ το θέμα κλείνει εκεί, κάνετε πολύ μεγάλο λάθος.

Μου γράφετε:
"Ωστόσο αντιλαμβανόμαστε πως δεν χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία και πως είστε δυσαρεστημένος/η και καθώς δεν έχουμε πρόθεση να διατηρούμε πελάτες μη ικανοποιημένους αλλά διαρκώς προσπαθούμε για το αντίθετο, θα προβούμε στην επιστροφή του ποσού που έχετε χρεωθεί (12,48€) παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε για τον τρόπο που θέλετε να γίνει η επιστροφή."

Μόνο κάποιος διανοητικά ανήμπορος μπορεί να υποθέσει ή να πιστέψει, ότι κατανάλωσα τόσες ώρες μου ( και θα δαπανήσω κι όσες άλλες απαιτηθούν, κι ότι άλλο χρειαστεί ) για να σας γράφω, να δημοσιοποιήσω το θέμα κλπ ) με σκοπό τα 12,48€ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!
ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΕΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΡΑΣΗ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΘΟΩΝ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Μου γράφετε στη συνέχεια:
"Παρακαλούμε να σημειώσετε πως η υπηρεσία λειτούργησε σωστά και με βάση την ισχύουσα νομοθεσία."

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ( για άλλες περιπτώσεις θα συγκεντρωθούν στοιχεία, είναι μια διαδικασία εν εξελίξει ) οι ισχυρισμοί σας είναι ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΑΘΡΟΙ όπως σας αποδεικνύω πιο πάνω.

Είσαστε τόσο πολύ προκλητικοί που με συμβουλεύετε κιόλας! :
"Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι ο κάτοχος του κινητού είναι υπεύθυνος για την εν γένει χρήση της τηλεφωνικής του συσκευής επιδεικνύοντας την δέουσα επιμέλεια."

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ. ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΧΕΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ 4G Router ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΣΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ???

Σε αναμονή για την απάντησή σας.

Κυρίες Κύριοι, επιφυλάσσομαι για τη χρήση κάθε νόμιμου μέσου με σκοπό την προστασία, τη δικαίωση μου, καθώς και την προστασία του κοινωνικού συνόλου που πιθανά πλήττεται από παράνομες πρακτικές &χρεώσεις σαν τις αναφερόμενες.

Ο καταγγέλλων
Μιχάλης Κρανίδης
On 14/06/2017 13:12, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. wrote:

Αγαπητέ Κύριε Καλησπέρα σας,

Παρακαλούμε βρείτε συνημμένο το ιστορικό εγγραφής σας το οποίο σας αναφέρει αναλυτικά τον τρόπο εγγραφής στην υπηρεσία.

Σχετικά με την ενημέρωση απο το τηλεφωνικό κέντρο, ο agent που σας εξυπηρέτησε ορθώς σας ενημέρωσε πως δεν μπορεί να σας αποστείλει το ιστορικό σας καθώς τα στοιχεία μπορώ να τα συγκεντρώσω εγώ ως υπεύθυνη καταναλωτων.

Επιπλέον οι 2-3 ημέρες που σας είπε ήταν λόγω απουσίας μου απο το γραφείο λόγω ασθενείας.

Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Με εκτίμηση,

Anna Tsinavalou

Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Παρακαλείστε να αναφαίρετε πάντα τον αριθμό αναφοράς t1QPBE​ που αναγράφετε στο "θέμα" του email Όταν στέλνετε μια απάντηση . Για να μπορέσουμε να αναθέσουμε την απάντηση σε εκπρόσωπο

MPSC Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-300-9942 (απλή χρέωση κλήσης)
Ηλεκτρονική αλληλογραφία: info-gr@mobileinf>

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση