Προς κατάργηση τα τεκμήρια. Τί θα ισχύει για φόρο πολυτελείας σε σκάφη και αυτοκίνητα |
Friday, 01 November 2019 14:02 |
![]() Τον Αύγουστο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, είχε ανακοινώσει τη σταδιακή κατάργηση των απαράδεκτων τεκμηρίων διαβίωσης.
Συγκεκριμένα, είχε εξαγγείλει τη μείωση κατά 50% των τεκμηρίων διαβίωσης για το 2020 και την κατάργηση τους από το 2021.
.............................................................
Δείτε ακόμα: Τεκμήρια και φόρος πολυτελείας για σκάφη και βάρκες για το 2019. Ακινησία πως να μειώσετε τους φόρους
............................................................. Πως μεταφράζεται όμως αυτό, για το φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε σκάφη και βάρκες μεγαλύτερα των 5 μέτρων ;
![]() Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάργηση των τεκμηρίων στα σκάφη, αυτομάτως θα επιφέρει και την σταδιακή κατάργηση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος ισοδυναμεί με το 13% του τεκμηρίου.
Δηλαδή για το 2020 θα είναι μειωμένος κατά το ήμισυ και το 2021 θα καταργηθεί.
Εάν τελικά ισχύσουν οι εξαγγελίες ( κρατάμε όμως ακόμα ένα μικρό καλάθι, αν και όλα δείχνουν πως θα ισχύσει τελικά ), τα σκάφη θα φορολογούνται μόνον μέσω του ΤΕΠΑΗ ( κάτι αντίστοιχο με τα τέλη κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα ).
.............................................................
Δείτε ακόμα: ΤΕΠΑΗ. Νέα αύξηση φόρου για τα σκάφη από 7 μέτρα
............................................................. ![]() Το μέτρο, αναμένεται να δώσει νέα πνοή στην αγορά των ναυτιλιακών, ενώ παράλληλα, βάζει τέλος στην άδικη φορομπυχτική πολιτική, που σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, με τις περισσότερες από τις 2.500 βραχονησίδες, η κατοχή βάρκας διώκεται, οδηγώντας χιλιάδες ιδιοκτήτες στα λιμεναρχεία να καταθέτουν τις άδειες εκτέλεσης πλόων.
.............................................................
Δείτε ακόμα: Πως υπολογίζεται η ακινησία στα σκάφη. Λανθασμένα τη δηλώνουν οι περισσότεροι
............................................................. Εως σήμερα, μοναδικό μέσον προστασίας των ιδιοκτητών βαρκών, ήταν η ακινησία, η οποία σημαίνει μαρασμό της αγοράς, αφού τα σκάφη σαπίζουν στα τρέιλερ από την αχρησία, ενώ παράλληλα, άξια λόγου είναι και η τεράστιο αύξηση του φόρτου εργασίας στα λιμενάρχεια της χώρας, από τους πολίτες που κατάθεταν την άδεια και την έπαιρναν πάλι πίσω όταν ήθελαν να κάνουν χρήση...
Το ίδιο αναμένεται να ισχύσει και για τα αυτοκινητα, των οποίων τα τεκμήρια διαβίωσης είναι και εκεί παράλογα.
Ας ελπίσουμε όλος αυτός ο παραλογισμός, να τελειώσει επιτέλους...
Παναγιώτης Μερεντίτης
Σου αρέσει το organiclife.gr ;
Θα το εκτιμούσαμε εάν μας το έδειχνες με ένα LIKE…
|