Διαφήμιση
Πόση χοληστερόλη περιέχουν τα θαλασσινά
19-garides 
 
Τα θαλασσινά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής, ειδικά μάλιστα σε περιόδους νηστείας.
 
Και ενώ θεωρούνται ως μια υγιεινή διατροφή, εντούτοις περιέχουν και αυτά χοληστερόλη. Τα καλαμάρια και οι γαρίδες είναι στην κορυφή με την περισσότερη χοληστερόλη / mg, ενώ καβούρια και χταπόδια περιέχουν τη μικρότερη ποσότητα
 
Παρόλα αυτά η συνολική περιεκτικότητα τους σε συνολικό και κορεσμένο λίπος είναι χαμηλή και η περιεκτικότητα σε χοληστερίνη δεν τα κάνει και τόσο επικίνδυνη τροφή συγκριτικά με το συνολικό και κορεσμένο λίπος που περιέχει το κόκκινο κρέας με την ίδια περίπου περιεκτικότητα σε χοληστερόλη.
 
 
organic-life
 
 
Δεν αποτελούν δηλαδή μεγαλύτερο κίνδυνο από το κόκκινο κρέας.
 
Η περιεκτικότητα των θαλασσινών σε χοληστερόλη:
Είδος             Χοληστερόλη mg
Καλαμάρια      233 mg
Γαρίδες          200 mg
Καραβίδες       133 mg
Μύδια            100 mg
Αστακοί           90 mg
Στρείδια           63 mg
Καβούρια          60 mg
Χταπόδια          48 mg
 
 
 
 
Τα θαλασσινά αποτελούν πλούσιες πηγές ιχνοστοιχείων και μετάλλων, όπως του ιωδίου, ψευδαργύρου, καλίου, σεληνίου και φωσφόρου, οπότε δε συνιστάται να τα αποκλείσουμε από τη διατροφή μας.
 
Το παν είναι να τα καταναλώνουμε με μέτρο. Και αν προσέχουμε ώστε η συνολική ημερήσια πρόσληψη χοληστερόλης να μην ξεπερνάει 300 mg (μέγιστη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη) μπορούμε να τα συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας χωρίς να επιβαρύνουμε την υγεία μας.
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

Σου αρέσει το organiclife.gr / Like... έκανες ;

 
 
 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

organiclife.gr | 2019 | βιολογικά προϊόντα | Sitemap | Don`t panic, live... Organic !!! 
Organic Life. Οδηγός αγοράς βιολογικών προϊόντων και εναλλακτικών θεραπειών
 
Η ιστοσελίδα, χρησιμοποιεί cookies, με σκοπό την ομαλή λειτουργία της. 
............................................................................................................................................
Σημ.: Ολα τα άρθρα υγείας και λοιπές αναρτήσεις που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα, έχουν καθαρά και μόνον ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή του ιατρού σας.